Info na temat 2.4 i 3.0

nabrU

Moderator
Ale to jest jeden znak w kodzie… kurna…

Lepiej mieć źle jeden znaczek w kodzie na wyświetlaczu i np. dostać gratisowo 30kW w szybkości ładowania DC, niż wieki dociekać jak zrobić światła matrycowe albo w nieskończoność regulować klapę bagażnika lub szyby w oknach jak w "wiodącej" marce EV :p
 

aadamuss

Pionier e-mobilności
Powinien być zakaz pisania/czytania dla fanboyów innych marek :) Co jest dopuszczalne u jednych u drugich jest nie do pomyślenia :)
 

idolw

Zadomawiam się
Ale to jest jeden znak w kodzie… kurna…
A trzeba bylo do tego instrukcje napisac i pewnie mieli w tej sprawie 200telefonow na infolinie…
Jeden znak, ale widocznie operacja wypuszczania na produkcję kosztuje tyle, że lepiej być błaznem.
 

planzero

Fachowiec
Jeden znak, ale widocznie operacja wypuszczania na produkcję kosztuje tyle, że lepiej być błaznem.

dla ludzi poza IT to są mało ważne sprawy. a
chyba jednak większość klientów to nie jest IT :)
 

Keijo

Zadomawiam się
Jeden znak, ale widocznie operacja wypuszczania na produkcję kosztuje tyle, że lepiej być błaznem.
Tak to jest przy dużych firmach z procedurami i procedurkami, do tego dochodzi to, że nie wiem czy taki soft nie musi być certyfikowany niezależnie od nich żeby dało się to wypuścić na produkcje, a przy czymś takim jest prawdopodobnie certyfikowany tylko jeden konkretny build, w tym przypadku 0912, gdzie ktoś jebnął się w human-readablach xD
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Ja bym tylko chciał aby nie było gorzej niż jest do pory. Na dzień dzisiejszy nigdy nie miałem problemu z jazdą z powodu oprogramowania. Gwoli ścisłości, nigdy nie powiedział a teraz nie jadę.
 

nabrU

Moderator
3.0 here I come.
Niestety jeszcze nie u mnie, ale przynajmniej jest (podobno pierwsza partia 1000 samochodów w Europie).

screenshot-2022-11-09-at-06-05-49-png.168910
3.0_2.jpg

3.0.jpg
 
Top