Zmiany w acceleration boost

chewbacca

Posiadacz elektryka
Sorrki zamówiłem w piątek i cena była taka:
View attachment 7725
Nie pomyślałem żeby dać znać na forum, przepraszam.
Ale w zeszłym roku mieli promocję wiosenną, może też będzie niedługo?
ale to nie ten oficjalny, z apki tesli tylko jakiś lewy? czy co to za kabelki na miniaturce?:p z czego to zrzut jest?
 

3skowy

Zadomawiam się
I do tego nikt nie wie, czy Elon nie dostaje wiadomości przez wszczepionego chipa czy go w samochodzie nie mamy :) I wtedy może nacisnąć przycisk wyłączający gwarancję.
Ogólnie to jest na tyle niskopoziomowe, że raczej nie sądzę, że jest łatwe do wykrycia. Chłopaki z Kanady o to podobno dbają, ale jak tylko przyjdzie to postaram się dowiedzieć jak najwiecej o tym co to dokładnie robi (rozbiorę i zobaczymy ile można zreverse engineeringować).

No i dodatkowo raczej jeśli tracić gwarancję to tylko na silnik i inwerter, więc nie jest aż tak źle.
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Ogólnie to jest na tyle niskopoziomowe, że raczej nie sądzę, że jest łatwe do wykrycia. Chłopaki z Kanady o to podobno dbają, ale jak tylko przyjdzie to postaram się dowiedzieć jak najwiecej o tym co to dokładnie robi (rozbiorę i zobaczymy ile można zreverse engineeringować).

No i dodatkowo raczej jeśli tracić gwarancję to tylko na silnik i inwerter, więc nie jest aż tak źle.
Nie wiadomo do końca jakie dane wysyłają nasze samochody. Na pewno widziałem u Bjoerna że prąd z baterii rośnie z 950 do 1100A. Może zbierają jakieś logi a może wysyłane są tylko w przypadku awarii. silnik i inwerter to pikuś gorzej z baterią.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Sorrki zamówiłem w piątek i cena była taka:
View attachment 7725
Nie pomyślałem żeby dać znać na forum, przepraszam.
Ale w zeszłym roku mieli promocję wiosenną, może też będzie niedługo?
Ufff, juz myslalem ze Elon zrobil promke i nie napisales ;)
 

3skowy

Zadomawiam się
Nie wiadomo do końca jakie dane wysyłają nasze samochody. Na pewno widziałem u Bjoerna że prąd z baterii rośnie z 950 do 1100A. Może zbierają jakieś logi a może wysyłane są tylko w przypadku awarii. silnik i inwerter to pikuś gorzej z baterią.
Hmmm... No w sumie prawda. Moc na silniku rośnie to i prąd z baterii też rośnie. To jest prawie na pewno zbierane. Ja wiem, że w Polsce Magnuson Moss nie obowiązuje, ale EU też ma podobne przepisy tylko nie tak ładnie spisane chyba w jednym miejscu. Zawsze mnie to zastanawiało. Jak sobie zainstalujesz custom ROMa na telefonik z Androidem to przecież producent nie ma szans wykazać, że to od tego stało się X, które podlega naprawie gwarancyjnej. Pytanie co Tesla stwierdzi, że Ingenext'owe Boosty mogły uszkodzić :p
 

skyactivwalker

Pionier e-mobilności
Hmmm... No w sumie prawda. Moc na silniku rośnie to i prąd z baterii też rośnie. To jest prawie na pewno zbierane. Ja wiem, że w Polsce Magnuson Moss nie obowiązuje, ale EU też ma podobne przepisy tylko nie tak ładnie spisane chyba w jednym miejscu. Zawsze mnie to zastanawiało. Jak sobie zainstalujesz custom ROMa na telefonik z Androidem to przecież producent nie ma szans wykazać, że to od tego stało się X, które podlega naprawie gwarancyjnej. Pytanie co Tesla stwierdzi, że Ingenext'owe Boosty mogły uszkodzić :p
ZgodnIe z GVO i Euro5 to gwarant musi wykazać że usterka wystąpiła z powodu zamontowania jakiegoś urządzenia żeby odmówić naprawy gwarancyjnej. Jeśli parametry nie przekraczają tych z AB to znaczy że układ napędowy jest do tego przystosowany. Dostawa we wtorek :) ale będę wtedy w Warszawie. Zamontuję w sibotę najwcześniej.
 
Top