Listy do E ?

6a8

Posiadacz elektryka
Jako że w innych watkach zaczyna być widoczna świąteczna atmosfera, życzenia, czasami spełnianie się proponuję aby tu kontynuować ( z nadzieją że ktoś doniesie gdzie trzeba ) nasze życzenia, pomysły, etc związane ogólnie z naszymi Teslami. Szczególnie z tym co można zrobić programowo, ale nie tylko.
Z wrodzoną nieśmiałością może zacznę :
1. Wyświetlanie odległości do poprzednika w m aktualna / sugerowana , tak powiedzmy od 80.
Nie powinno to być skomplikowane bo to chyba już jest w środku przetwarzane w związku z tempomatem
2. Ograniczenie prędkości, szczególnie w trybie parkingowego od powiedzmy 5 a nie 80.
3. Ograniczenie parkingowego, właściwie ma max. bo po kiego mu dostęp do bagażnika, etc ?
@danielm wspominał że w zastępczym nie ma dostępu do aplikacji, więc coś takiego chyba też już jest.
@danielm, jak przeczytasz ten post, czy możesz powiedzieć więcej jak to działa ( co można ) , bo może to się już da włączyć z poziomu usera ?
4. Punkty zaczepienia w bagażniku tylnym dla akcesoriów umożliwiających kontrolę nad utrzymaniem zawartości na swoim miejscu.
( W poprzednim samochodzie ( fakt, z innej epoki ) mam 4 oczka, zapinam gumki transportowe i wszystko gra. )

Zapraszam do dyskusji i nowych pomysłów.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Jako że w innych watkach zaczyna być widoczna świąteczna atmosfera, życzenia, czasami spełnianie się proponuję aby tu kontynuować ( z nadzieją że ktoś doniesie gdzie trzeba ) nasze życzenia, pomysły, etc związane ogólnie z naszymi Teslami. Szczególnie z tym co można zrobić programowo, ale nie tylko.
Z wrodzoną nieśmiałością może zacznę :
1. Wyświetlanie odległości do poprzednika w m aktualna / sugerowana , tak powiedzmy od 80.
Nie powinno to być skomplikowane bo to chyba już jest w środku przetwarzane w związku z tempomatem
2. Ograniczenie prędkości, szczególnie w trybie parkingowego od powiedzmy 5 a nie 80.
3. Ograniczenie parkingowego, właściwie ma max. bo po kiego mu dostęp do bagażnika, etc ?
@danielm wspominał że w zastępczym nie ma dostępu do aplikacji, więc coś takiego chyba też już jest.
@danielm, jak przeczytasz ten post, czy możesz powiedzieć więcej jak to działa ( co można ) , bo może to się już da włączyć z poziomu usera ?
4. Punkty zaczepienia w bagażniku tylnym dla akcesoriów umożliwiających kontrolę nad utrzymaniem zawartości na swoim miejscu.
( W poprzednim samochodzie ( fakt, z innej epoki ) mam 4 oczka, zapinam gumki transportowe i wszystko gra. )

Zapraszam do dyskusji i nowych pomysłów.
Ja bym sobie życzył by:
a) info o czasie i stanie baterii na dojeździe do miejsca docelowego wrociło na górę ekranu
b) prognoza zużycia jednak ogarniała warunki i styl jazdy, bo co mi po tym jak w trakcie podrozy auto zauważa, że jednak jest to polska zima a nie kalifornia, i co bym nie robił to cała podróż jest na żółto - mam wrażenie że parametr "jazda" jest notorycznie zaniżany o 20-30% a "pozostałe czynniki" są dla tesli zawsze zaskoczeniem.
c) była możliwość zmiany pasa na autopilocie bez wyłączania jego, nie musi być to automat, wystarczy ze legitna zmiana z kierunkowskazem zachowa na nowym pasie włączonego autopilota
d) nie wyświetlało głupich komunikatów kamery zasłonięte jak jadę ciemną nocą
e) szyba przed kamerą przednią nie parowała i nagle nie odcinało autopilota i tempomatu, bo nic nie widzą.
f) wycieraczki nie majtały po przedniej szybie która jest czysta jak kryształ, ale niestety kamerka przednia zaparowała (patrz wyżej)

Dla potomnych: by w końcu tak dobrali gumy by opony chroniły felgi a nie odwrotnie.
Na koniec mniej polityki a więcej dobrych aut.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Jako że w innych watkach zaczyna być widoczna świąteczna atmosfera, życzenia, czasami spełnianie się proponuję aby tu kontynuować ( z nadzieją że ktoś doniesie gdzie trzeba ) nasze życzenia, pomysły, etc związane ogólnie z naszymi Teslami. Szczególnie z tym co można zrobić programowo, ale nie tylko.
Z wrodzoną nieśmiałością może zacznę :
1. Wyświetlanie odległości do poprzednika w m aktualna / sugerowana , tak powiedzmy od 80.
Nie powinno to być skomplikowane bo to chyba już jest w środku przetwarzane w związku z tempomatem
2. Ograniczenie prędkości, szczególnie w trybie parkingowego od powiedzmy 5 a nie 80.
3. Ograniczenie parkingowego, właściwie ma max. bo po kiego mu dostęp do bagażnika, etc ?
@danielm wspominał że w zastępczym nie ma dostępu do aplikacji, więc coś takiego chyba też już jest.
@danielm, jak przeczytasz ten post, czy możesz powiedzieć więcej jak to działa ( co można ) , bo może to się już da włączyć z poziomu usera ?
4. Punkty zaczepienia w bagażniku tylnym dla akcesoriów umożliwiających kontrolę nad utrzymaniem zawartości na swoim miejscu.
( W poprzednim samochodzie ( fakt, z innej epoki ) mam 4 oczka, zapinam gumki transportowe i wszystko gra. )

Zapraszam do dyskusji i nowych pomysłów.
parkingowy ma przecież ograniczony dostęp, brak dostępu do schowka i przedniego bagażnika, brak danych osobowych.
ja mam włączony na pin tryb chill i ograniczenie do 140km/h, to że mi nie dali dostępu do apki to nie kwestia trybu parkingowego tylko ich widzimisie
 

Phitherek_

Posiadacz elektryka
To ode mnie taka drobna wrzutka:
- Dodanie obsługi playlist do odtwarzacza USB :D
 

Darek1

Posiadacz elektryka
Dla mnie matrixy poproszę.
Nie wiem, czy kiedykolwiek opanują wycieraczki. W takim ułożeniu kamerek, to będzie im ciężko. Przez krzywizny szyby, kamerki widzą inne warunki niż te co panują na środku szyby. Często widzę, że jak na środku szyby jest pełno deszczu, to w okolicy kamerek jest całkiem dobra widoczność. Co innego jest jak prawa wycieraczka końcówką nie ściera do końca, wtedy środek szyby może być czysty a wycieraczki chodzą cały czas jak szalone, bo obszar przy kamerkach jest cały czas nie starty do końca. Mogliby też wprowadzić regulację czułości zamiast pracy czasowej, tak jak jest w innych samochodach z automatyczną pracą wycieraczek
 

daniel

Señor Meme Officer
Nie wiem, czy kiedykolwiek opanują wycieraczki. W takim ułożeniu kamerek, to będzie im ciężko. Przez krzywizny szyby, kamerki widzą inne warunki niż te co panują na środku szyby. Często widzę, że jak na środku szyby jest pełno deszczu, to w okolicy kamerek jest całkiem dobra widoczność. Co innego jest jak prawa wycieraczka końcówką nie ściera do końca, wtedy środek szyby może być czysty a wycieraczki chodzą cały czas jak szalone, bo obszar przy kamerkach jest cały czas nie starty do końca. Mogliby też wprowadzić regulację czułości zamiast pracy czasowej, tak jak jest w innych samochodach z automatyczną pracą wycieraczek
Zgadzam się z Tobą. Widok z kamery nie wystarczy. Można korzystać z kamer że słupków B. Też powinny być zalewane wodą. Wydaje mi się ponadto, że komputer wie kiedy jest mokro na drodze. Jeśli jedziemy z daną prędkością, ileś metrów za samochodem można próbować zgadywać ile wody leci nam na szybę. Zależy też czy auto przed nami to SUV bez chlapaczy czy maluch z. Jeśli użytkownik regularnie wciska przycisk to też oznaka że za mało jeżdżą wycieraczki. Co innego jak powiedzieć im żeby przestały. Wyzwalaczem mogłoby być to, że samochód przed nami już nie jedzie albo nawierzchnia przestała być mokra. Innymi słowy robota dla AI, żeby zbadać jakie sygnały mówią o tym, żeby włączyć wycieraczki.
 
Top