SC Lućmierz otwarty

newbe

Posiadacz elektryka
Czy jakieś nowe informacje na temat tych V3 kotoś posiada ? Kiedy będą działać ?
Byłem wczoraj w okolicach 22-23 w Łućmierzu.
Tesla nie włączyła przygotowania baterii, może dlatego że dla V2 miałem wystarczającą temperaturę,a V3 Tesla uważa za nieczynne.
Osiągnęlem przy 19% maksymum 162-163 kW i od razu schody w dól.
Nie polecam podpisanać się pod stanowiska V3, bo stabilnego zasilania nie mają.
Sprawdziłem wszystkie po kolei stanowiska V3 (3a,b,c,d) zaczynając od V2 (3a): 2 bliżej środka w ogóle nie działają.
2 skrajne (3c,d) dają się wystartować ale urywają i startują ponownie. I generalnie jest to strata czasu, ponieważ V2 działa bez zarzutu.
Generalnie pętli dałem i niepotrzebnie tam pojechałem, bo tylko z ciekawości. Ale baaardzo daleko to jest od autostrady, jechałem ze strony Warszawy i nawigacja poprowadziła z A2 przez DK91, dłuuuugo. Przy wyjeździe z Warszawy w kierunku Gdańska opłaca się mieć 100% i zrobić jeden postój w Ciechocinku. Potem jeszcze na wysokości zjazdu na pelplińska można Ionity dobrać elektronów (Ionity jeszcze nie dzialają).
A jak komuś potrzebne międzyładowanie w okolicach Strykowa to tam też wygodniej zjechać na Ionity po drodze do Gdańska/z powrotem.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Byłem wczoraj w okolicach 22-23 w Łućmierzu.
Tesla nie włączyła przygotowania baterii, może dlatego że dla V2 miałem wystarczającą temperaturę,a V3 Tesla uważa za nieczynne.
Osiągnęlem przy 19% maksymum 162-163 kW i od razu schody w dól.
Nie polecam podpisanać się pod stanowiska V3, bo stabilnego zasilania nie mają.
Sprawdziłem wszystkie po kolei stanowiska V3 (3a,b,c,d) zaczynając od V2 (3a): 2 bliżej środka w ogóle nie działają.
2 skrajne (3c,d) dają się wystartować ale urywają i startują ponownie. I generalnie jest to strata czasu, ponieważ V2 działa bez zarzutu.
Generalnie pętli dałem i niepotrzebnie tam pojechałem, bo tylko z ciekawości. Ale baaardzo daleko to jest od autostrady, jechałem ze strony Warszawy i nawigacja poprowadziła z A2 przez DK91, dłuuuugo. Przy wyjeździe z Warszawy w kierunku Gdańska opłaca się mieć 100% i zrobić jeden postój w Ciechocinku. Potem jeszcze na wysokości zjazdu na pelplińska można Ionity dobrać elektronów (Ionity jeszcze nie dzialają).
A jak komuś potrzebne międzyładowanie w okolicach Strykowa to tam też wygodniej zjechać na Ionity po drodze do Gdańska/z powrotem.
byłem w zeszłym tyg i dzisiaj też chciałem jechać ale trochę odebrałeś mi ochotę :)
zjeżdżając do Strykowa często utkniesz w korku bo zaraz za zjazdem z autostrady jest głupie rondo które korkuje wszystko.
w zeszłym tyg do Lućmierza zjechałem w Piątku i potem wlokłem się opłotkami, jadąc z powrotem wjechałem na A2 a potem na A1 i do Ciechocinka rura 150-160 (SR+). Dziś sobie chociaż przetestuje czy dojadę z domu z Bydgoszczy SR+ jadąc autostradą 150 aż do A2. jest pochmurno i chłodniej niż tydzień temu więc wyniki powinienem mieć inne.
 

newbe

Posiadacz elektryka
byłem w zeszłym tyg i dzisiaj też chciałem jechać ale trochę odebrałeś mi ochotę :)
zjeżdżając do Strykowa często utkniesz w korku bo zaraz za zjazdem z autostrady jest głupie rondo które korkuje wszystko.
w zeszłym tyg do Lućmierza zjechałem w Piątku i potem wlokłem się opłotkami, jadąc z powrotem wjechałem na A2 a potem na A1 i do Ciechocinka rura 150-160 (SR+). Dziś sobie chociaż przetestuje czy dojadę z domu z Bydgoszczy SR+ jadąc autostradą 150 aż do A2. jest pochmurno i chłodniej niż tydzień temu więc wyniki powinienem mieć inne.
Przez Piątek wracałem, bo tak poprowadziłi mi Tesla i Waze, w nocy ni było to aż takie długie, ale autostradą w nocy spokój że prawie na pewno nie wybiegnie na drogę czlowiek, kaban czy sarna...
Ja to wracałem z serwisu i dałem pętlę dla ciekawości, spacerowo bym nie pojechał :)
Choć w poniedziałek znów Warszawa, tym razem lotnisko.
PS: że Starogardu do Warszawy jechałem DK10->S7 i spokojnie na jednym ładowaniu idzie, 34% zapasu, nawet dałem ponad na S7 patrząc jak wszyscy zap***zielają i dojechałem z 29% do serwisu.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Przez Piątek wracałem, bo tak poprowadziłi mi Tesla i Waze, w nocy ni było to aż takie długie, ale autostradą w nocy spokój że prawie na pewno nie wybiegnie na drogę czlowiek, kaban czy sarna...
Ja to wracałem z serwisu i dałem pętlę dla ciekawości, spacerowo bym nie pojechał :)
Choć w poniedziałek znów Warszawa, tym razem lotnisko.
PS: że Starogardu do Warszawy jechałem DK10->S7 i spokojnie na jednym ładowaniu idzie, 34% zapasu, nawet dałem ponad na S7 patrząc jak wszyscy zap***zielają i dojechałem z 29% do serwisu.
ja SR+ więc sporo mniejszy zasięg. z bydgoszczy do serwisu jechałem trasą nr 10 bez problemu ale jedzie się wolniej i nudno. A1+E30 niestety nie dojadę więc ten Lućmierz w miare pasuje na postój tylko czas się traci na dojazd, ale za darmo więc płakać nie będe. gorzej gdy trzeba być na określoną godzinę, wtedy troche planowania
 

newbe

Posiadacz elektryka
ja SR+ więc sporo mniejszy zasięg. z bydgoszczy do serwisu jechałem trasą nr 10 bez problemu ale jedzie się wolniej i nudno. A1+E30 niestety nie dojadę więc ten Lućmierz w miare pasuje na postój tylko czas się traci na dojazd, ale za darmo więc płakać nie będe. gorzej gdy trzeba być na określoną godzinę, wtedy troche planowania
Masz z Referalów? Ja płacę za SuC, ale i tak najtańsze ładowarki na rynku, także zjechałem na Ciechocinek wczoraj choć ABRP sugerował Orlena na MOPie.
 
Top