S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Jeep® Avenger 1st EDITION: 189.700 PLN

Zasięg Jeep® Avenger 1st EDITION : 390-392 km, zużycie średnie kWh/100 km: 12,5 Wartości określone zgodnie z cyklem mieszanym WLTP.
400-woltowy silnik elektryczny, wytwarzający 156 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowegom W trybie Eco moc ograniczono do jedynie 60 kW/82 KM (ze 115 kW/156 KM maksymalnie) i 180 Nm. Tryb Normal daje dostęp do 80 kW (109 KM) mocy i 220 Nm momentu obrotowego. 156 KM i 260 Nm jest zarezerwowane dla trybu Sport.
Zasilany jest z produkowanego przez Stellantis siedemnastomodułowego akumulatora nowej konstrukcji (102 ogniwa litowo-jonowe NMC 811) o pojemności 54 kWh.
Prześwit 200 mm, kąt natarcia (20°), rampowy (20°) i zejścia (32°)
355 litrów pojemności bagażnika
ADAS autonomiczna jazda na poziomie 2, aktywny tempomat
408,4 cm długości, 177,6 cm szerokości i 152,8 cm wysokości, rozstaw osi to 256,2 cm
 
Last edited by a moderator:
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
W trybie Eco moc ograniczono do jedynie 60 kW/82 KM (ze 115 kW/156 KM maksymalnie) i 180 Nm. Tryb Normal daje dostęp do 80 kW (109 KM) mocy i 220 Nm momentu obrotowego. 156 KM i 260 Nm jest zarezerwowane dla trybu Sport.
Nie rozumiem zupełnie idei tych trybów, w TM3 zniechęciłem się do chill bo muliła na żądanie. W normalnym trybie bez problemu da się delikatnie przyspieszać nie trzeba wymuszać tego przez ograniczenia mocy.
 

Cav

Pionier e-mobilności
"Według WLTP w cyklu mieszanym małemu Jeepowi powinno wystarczyć tylko 12,5 kWh/100 km. Na testowej trasie, która wiodła górskimi drogami ze sporą różnicą poziomów i licznymi zakrętami, Avenger okazał się nawet bardziej wstrzemięźliwy – średnie zużycie energii wyniosło jedynie 8,8 kWh/100 km."

Bujda na resorach, widać z górki jechali.....
Nie wierzę w takie mistrzostwo świata w wykonaniu Stellantis.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Idea trybów jest ok i potrzebna jak jeździ ktoś kto może nie ogarnąć mocy i przyspieszeń.
156KM to nie jest moc wbijająca w fotel, a 82KM w B-SUV wydaje sie byc nawet lekko niebezpieczne.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
ja najbardziej się obawiam, że to jest stary silnik i te wszystkie doniesienia to jest po prostu ściema marketingowa. 8 kwh/100km po górkach, widziałem w testach na yt jak ktoś z Zakopanego jechał do Krakowa z górki. to chyba w Tesli albo Kii. ale jeśli by było chociaż trochę zbliżone do prawdy to wykasują trochę EV
 
Last edited by a moderator:

Kuba K.

Posiadacz elektryka
ja najbardziej się obawiam, że to jest stary silnik i te wszystkie doniesienia to jest po prostu ściema marketingowa. 8 kwh/100km po górkach, widziałem w testach na yt jak ktoś z Zakopanego jechał do Krakowa z górki. to chyba w Tesli albo Kii. ale jeśli by było chociaż trochę zbliżone do prawdy to wykasują trochę EV
Pewnie będzie trzeba poczekać na testy Bjorna, które przybliża trochę do prawdy zamiast marketingu.
 
Top