S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Wyposażenie standardowe:

06S - Elektryczne sterowanie klimatyzacją
07B - Port ładowania SMART
07L - Ładowanie SMART
0T7 - Szybkie ładowanie
0T8 - Pakiet OCHRONY (przystosowanie do ładowania z sieci domowej)
0T9 - Akumulator typu SECOND LIFE z możliwością ponownego wykorzystania
0YB - Przednie i tylne welurowe maty podłogowe
132 - Podłokietnik przedni
140 - Klimatyzacja automatyczna
17C - Kabel do ładowania MODE 3
1H2 - Automatyczne światła drogowe
1M5 - 18" felgi aluminiowe DIAMOND CUT - opony letnie 215/55 R18
253 - Ogrzewanie przedniej szyby w miejscu wycieraczek
318 - Koło kierownicy i lewarek dźwigni zmiany biegów w wykończeniu soft-touch
347 - Czujnik deszczu
3B1 - Uconnect™ Box
3F6 - Światła powitalne
3S2 - Ładowarka pokładowa 11 kW
410 - Bezramkowe lusterko wsteczne z automatycznym ściemnianiem
412 - Tempomat adaptacyjny
452 - Podgrzewane przednie fotele
499 - Zestaw naprawczy Fix&Go
6C4 - Nakładka na tunel i gumowe maty MOPAR
88Q - Lusterka boczne lakierowane w kolorze czarnym GLOSS BLACK
9S8 - Aktywny system Hamowania Awaryjnego z funkcją wykrywania Pieszych i Rowerzystów
9YN - Kamera podglądu drogi cofania z dynamicznymi liniami
9YZ - Aktywny tempomat z asystentem pasa ruchu i asystentem jazdy w korkach
9Z0 - System bezkluczykowego dostępu do pojazdu
BNH - Asystent zjazdu ze wzniesienia (HILL DECENT CONTROL)
BNW - System zarządzania trakcją Selec-Terrain
GEG - Ciemne szyby w części tylnej
GPB - System monitorowania martwego pola
GTD - Elektrycznie składane lusterka boczne
GX4 - Bezkluczykowy system uruchamiania pojazdu przyciskiem START/STOP
JAU - Kolorowy 10,25" wyświetlacz TFT w panelu wskaźników
JK2 - Elektrycznie otwierana klapa bagażnika ruchem stopy
LAY - Tylne światła LED
LHA - Konfigurowalne oświetlenie wnętrza Ambient
LM6 - Reflektory przednie LED - projektorowe
LN7 - Przednie i tylne dotykowe lampki LED
LNT - Lampy przeciwmgielne LED
RCG - 6 głośników RDP - System Uconnect 10.1 - 10,1" ekran dotykowy, Bluetooth, kompatybilność z Android Auto / Apple CarPlay
RFX - Bezprzewodowa ładowarka do Smartfona
RS4 - Port USB typ C dla drugiego rzędu siedzeń
RTK - Uconnect™ Services
XAH - Przednie, boczne i tylne czujniki parkowania
XC4 - Elektroniczny hamulec postojowy
XG8 - Tryby jazdy elektrycznej EV
XPK - Asystent parkowania prostopadłego i równoległego oraz wyjazdu z miejsca parkingowego
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Dane techniczne ze strony Jeep:

Jeep Avenger BEV​

Launch Edition​

silnik​

  • Silnik Elektryczny eMotor 400V
  • Napęd Przedni FWD
  • Moc silnika (KM) 156
  • Max. moment obrotowy (Nm) 260
  • Pojemność akumulatora (kWh) 54
  • Skrzynia biegów 1-biegowa, przełożenie redukcyjne 8,69
  • Zasięg elektryczny (km) 385 - 408
  • Ładowarka pokładowa 11 kW AC
  • Czas ładowania DC (20-80% SOC) 24 min @ 100kW

wymiary​

  • Rozstaw osi 2562
  • Długość / szerokość / wysokość (mm) 4084 / 1776 / 1528
  • Pojemność bagażnika (l) 355
  • Ładowność (kg) 489

osiągi​

  • Prędkość maksymalna (km/h) ograniczona elektronicznie 150
  • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (s) 9,0
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ale szkoda, że to auto nie ma one pedal drive. Gdyby nie to to pewnie bym już składał zamówienie. Cena przyzwoita, platforma sprawdzona w boju, auto bardzo atrakcyjne wizualnie. Tylko przedni napęd trochę razi.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
prawdziwy one pedal już się kończy. nowa Ariya hamuje ale nie do zatrzymania tak jak np. w i3 lub leaf. szkoda bo to jest fantastyczny system do elektryka. ciekawe że nowy X-Trail i Qashkai to hybryda z one pedal ale też nie do zera hamuje.
 

vwir

Pionier e-mobilności
prawdziwy one pedal już się kończy. nowa Ariya hamuje ale nie do zatrzymania tak jak np. w i3 lub leaf. szkoda bo to jest fantastyczny system do elektryka. ciekawe że nowy X-Trail i Qashkai to hybryda z one pedal ale też nie do zera hamuje.
Ta, jasne - jeden model jednego producenta nie ma one pedal to się kończy? Bez przesady. Koreańczyki mają, tesla ma, mach-e też ma, tak samo jak smart #1, volvo, mercedes, bmw, itd. Ciekawe co będzie z tym nowym fordem na platformie od vw. Z jednej strony ford ma, a z drugiej vw nie ma ;)
 

Cav

Pionier e-mobilności
Niestety ale producenci ICE gdzie BV jest kwiatkiem do kozucha nie chcą zrozumieć rzeczywistości i potrzeb klientów…
NIEKTÓRYCH.
Ja np. rekuperację wyłączam całkowicie, bo nic to nie daje, a one pedal obciąża niepotrzebnie nogę na pedale gazu.

Ale fakt - nic nie stoi na przeszkodzie dać to z możliwością ustawienia w konfiguracji, zwłaszcza że koszt żaden, skoro tempomat aktywny i tak to potrafi.

Ale ZTCW Nissan jakoś specjalnie wyłączył tą fukncję, ponoć ich klienci tak chcieli.
 
Last edited:
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
powoli dochodzimy do wyposażenia standard ( w marzeniach) dla elektryka:

- one pedal(e-pedal)
- grzanie kierownicy, siedzeń, szyby przedniej
- tempomat adaptacyjny
- ładowanie CCS od 100kW w górę z płaską krzywą
- ładowanie AC 22 kW
- Android/Apple Car Play
- nawigacja podpowiadająca ładowarki na planowanej trasie
- aplikacja do schładzania/ogrzewania kabiny przed uruchomieniem
- przygotowanie baterii do optymalnego ładowania

macie coś do dorzucenia?
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
- odladzanie w zimie dla portu ładowarki i czujników
 
Last edited by a moderator:
Top