aadamuss
Posiadacz elektryka
Mam podobne przemyślenia. Dojechałem do Greenwaya 150 kW na 14 % i podgrzanej baterii. Cały czas ładuje 86 kW - czas ładowania to dobra godzina. Pomijam jeszcze to, że przerwało ładowanie na samym początku a powiadomienia na telefon nie dostałem :-(Kiedy ja sam to na własnej skórze przerobiłem nie raz. Jeżdżę głównie trasy i głupi intensywny deszcz z bocznym wiatrem spowodował na tej samej trasie z tymi samymi prędkościami wzrost zużycia o 35%.
Wszystkie 3 ładowarki po drodze nie działały i dystans ok 210km ledwo udało mi się pokonać na oparach elektronów.
A takich story mam dziesiątki, kilka osób jak @krzyss @KKL nie wstydzi się ich też opisywać.
Poszukaj opis jazdy BMW i4 z Wawy do Słupska i wiele osób się śmieje, że redaktor nie umi w elektryki, ale takie są realia dziś jazdy zimą elektrykiem.
Zasięg od 94 % do 14% to około 250 km.
Czas na ładowania dłuższy niż potrzebuję na obiad, kawę czy odpoczynek. Bez większej ilości szybkich ładowarek elektomobilość w Polsce będzie koło komina.