Dobrze widzieć ze GW wymienia starsze 50kW na 140kW, życie staje sie łatwiejsze.
Tak, wymienia na 2x 140 jak w Zajazd Orchidea S8 Ostrów Mazowiecka po czym zmniejsza moc najpierw do 75, a teraz do 50kW.
I życie nic a nic nie stało się łatwiejsze, a na S8 do Białegostoku są tylko 2 ładowarki (PGE 50kW daleko od S8 w Ostrowii Mazowieckiej, więc jej nie liczę):
- Orlen 50kW w Szumowie
- i właśnie GW pomiędzy Ostrowią i Wyszkowem. Wszystkie przy S8 są po północnej stronie kierunek na Warszawę, więc jadąc w drugą stronę trzeba kombinować. Jak nie masz dużej naładowanej baterii na fula to zimą po prostu nie dojedziesz.
Nic się nie zmieniło od prawie 2 lat. A bez infrastruktury to proszę już nie zachwalać tak BEV bo jeszcze następni się nabiorą i takich dyskusji będzie coraz więcej, a potem walki na noże o ładowarkę 50kW pośrodku niczego.
W dodatki Tesla mnie wkurza bo tych samochodów jednak najwięcej schodzi, plus mnóstwo turystów się Teslami kręci, ale już SC to u nas jak na lekarstwo, a to w innych krajach daje ogromną przewagę Tesli. Nic się kur..a nie da, a sprzedawać to pierwsi (choć jeszcze niedawno łaskę robili że się doczekałeś i wydali Ci na odwal zrobione auto).