Powerbanki

Michal

Moderator
Miałem taką akcję, że padł mi akumulator 12V na przełomie 2020/2021. Wtedy nieraz wystarczy podłączenie tak zwanego boostera, czyli pewnie tego o czym piszesz. Co najmniej da się w ten sposób obudzić na trochę auto, i np. włączyć tryb holowania. Powiedziałbym, e w EV jest to nawet bardziej przydatne niż w ICE, bo taki boosted raczej nie pociągnie rozrusznika.
Tesla poprawiła doładowywanie 12v w jakiejś aktualizacji chwilę później, ale tej zimy problem był masowy i chyba związany z dodaniem pompy ciepła do TM3.
 

Michal

Moderator
Dużo zależy od auta, "mr. EV" na YT woził cały czas bo jego e-Niro potrafiło padać kilka razy w miesiącu przy temperaturach w okolicy zera i nic nie pomagało, a jednak odpalić auto samemu, to znacznie mniejsza strata czasu niż czekanie na lawetę.
Moje auto padło przy -15 C ;)
 

danielm

Pionier e-mobilności
Dużo zależy od auta, "mr. EV" na YT woził cały czas bo jego e-Niro potrafiło padać kilka razy w miesiącu przy temperaturach w okolicy zera i nic nie pomagało, a jednak odpalić auto samemu, to znacznie mniejsza strata czasu niż czekanie na lawetę.
Moje auto padło przy -15 C ;)
moje w ząbkach 1,5 miesiąca stało z rozładowaną baterią HV, gdy ją w końcu wymienili i sprawdzili stan akumulatora stwierdzili że jest wystarczający ale jako że auto ma 3,5 roku więc dodali jedno do drugiego i gwarancyjnie wymienili aku 12v na nowy
 

Michal

Moderator
U mnie wymieniali i nic to nie dawało - potrzebna była aktualizacja softu.
U Mr. EV wymieniali i nic to nie dawało - tam nie dało się nic zrobić, więc on zamontował sobie też czujnik napięcia, który stale monitorował accu i udostępniał dane przez wifi.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Miałem taką akcję, że padł mi akumulator 12V na przełomie 2020/2021. Wtedy nieraz wystarczy podłączenie tak zwanego boostera, czyli pewnie tego o czym piszesz. Co najmniej da się w ten sposób obudzić na trochę auto, i np. włączyć tryb holowania. Powiedziałbym, e w EV jest to nawet bardziej przydatne niż w ICE, bo taki boosted raczej nie pociągnie rozrusznika.
Da się i starego, wielkiego diesla w Pajero takim czymś odpalić - choć trochę trudno w to uwierzyć.
 

daniel

Señor Meme Officer
Da się i starego, wielkiego diesla w Pajero takim czymś odpalić - choć trochę trudno w to uwierzyć.
Mnie jest trudno uwierzyć w działanie tego urządzenia.
 

Sierek

Fachowiec
Używam GreenCell'a PowerBoost od czasu jak miałem problemy z aku 12V (ca. od 16 miesięcy). Był moment, że odpalałem samochód spod każdego sklepu na codziennych zakupach (zdarzało się 5, 6 razy dziennie).
Działa bezbłędnie.
Zdarzyło mi się pomóc też paru ICE, łącznie z dieslami :confused:
 
Last edited:

adamusek

Posiadacz elektryka
ja mam zwykle chinczyki odpalalem auta kilkanascie razy raz dostawczaka nie ma problemu tylko mam model z pradem do 1200A szczytowo...
znajomym tez kupilem, sobie pare razy jak zostawilem na swiatlach albo z lodowka wpieta do zapalniczki..
 
Top