Rozszerzony autopilot w TMY

radioaktywny

Pionier e-mobilności
Kupiłem samochód z rozszerzonym autopilotem. Wczoraj odebrałem auto i nie mogę się dopatrzyć śladów jego obecności. Tzn. w opisie wersji wyświetlanej na tablecie w Tesli jest on wymieniony jako obecny. Ale jadąc autostradą nijak nie mogłem np. uruchomić automatycznego wyprzedzania-za każdym razem kierunkowskaz wyłączał tempomat. Obojętnie czy manetkę nacisnąłem lekko, czy mocno. Nie stwierdziłem też w apce Tesli, w smartfonie piktogramu "summom".
Czy ja robię coś nie tak, czy może tego w ogóle nie ma? Pomóżcie, bo nie chcę robić afery a może to moja wina? :)
 

radioaktywny

Pionier e-mobilności
Dwa razy wajha w dół ? Aby uruchomic AP. Bo jak raz to tylko włączasz Tempomat
Naciskam dwa razy w dół, wszystko się uruchamia, samochód trzyma się między pasami, ale naciskanie kierunkowskazu nie powoduje samodzielnej zmiany pasa. Robię to ręcznie, przełamując opór autopilota i w rezuyltacie szarpie samochodem. Może mam dłużej czekać? No i nie stwierdziłem obecności SMART SUMMON
 
Last edited:

radioaktywny

Pionier e-mobilności
podobnie z summonem

/sorry pisze z Tesli
Czy summon ma jakąś własną zakładkę z opcjami i ze zgodami? Bo ja nic takiego u siebie nie dostrzegłem. Można prosić o screena z apki Tesli, gdzie widoczna jest ikona, lub zakładka summona. MOże zdjęcie tego samego na tablecie w samochodzie? Dziękuję
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Naciskam dwa razy w dół, wszystko się uruchamia, samochód trzyma się między pasami, ale naciskanie kierunkowskazu nie powoduje samodzielnej zmiany pasa. Robię to ręcznie, przełamując opór autopilota i w rezuyltacie szarpie samochodem. Może mam dłużej czekać? No i nie stwierdziłem obecności SMART SUMMON
Żeby zmienić pas na EAP, przytrzymujesz kierunkowskaz (lekko) przez kilka sekund. Wtedy pojawia się wizualizacja zmiany pasa i trzeba wciąż trzymać wajchę, aż przejedziesz na sąsiedni pas. Nie puszczać w trakcie manewru, bo głupie przepisy szarpną z powrotem na pas wyjściowy.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
U mnie tak nie jest. Wrzucam kierunek i powinienem zatwierdzić ruchem kierownicy,. (z racji ciężarka tylko kierunkowskaz wystarczy)
I to w obu mautach Tm3 z FSD full i X z aAP, rozszerzonym.
Nie muszę trzymać wajhy!

Oczywuscie jeśli coś się Tesli ubzdura albo ktoś zajedzie drogę to po 5 sek trzeba to powtórzyć. Kiedys tego nie było, teraz też czasem nie mam

Ustawienia robisz w samochodzie nie w apce
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zobacz tak wyglądało gdy nie potrzebowałem ciężarka teraz też tak jest, ale z ciężarkiem
Zobacz okolice 2giej minuty
Jest tam kilka zmian kierunkowskazem np okolo 6 minuty itp, kompletnie nic innego poza kierukowskazem nie robię.
Gdyby bylo tak jak wtedy, to ciężarek symulujący potwierdzenie kierownicą nie był by potrzebny

Ale bez tego co innym się w pale nie mieści :) a w mojej tak :
Bez ciężarka, wrzucam kierunkowskaz, i potem dotykam/hamuje lub lekko ruszam kierownicą (komunikat jest) a z ciężarkiem komunikatu nie ma. Auto zmienia pas

To byl raj który miałem z miesiąc ? 30 lat temu bym sperdzielal z Europy za FSD beta :cool:




A tu idioci spiepszyli TERAZ WALI W TE KOLOROWE BARIERY

 
Last edited:
Top