Kuba K.

Posiadacz elektryka
Już jest Hotel Sójki 3 ładowarki w tym 200kW. Przy 2-3st. TM3LR szło max. 150kW
 

koki

Nowy na Forum
I jak? Udało się ustawić lepiej fotele, czy do końca były niewygodne?

Z tymi konkretnymi fotelami nie miałem do czynienia, ale jest kilka ustawień w sportowych fotelach BMW, którymi można mocno zepsuć ich komfort jeśli się je ustawi pod nie swoją sylwetkę.

Pierwsza rzecz, o której ktoś już pisał to szerokość oparcia (pompowane boczki) - jeśli będzie za wąsko, to fotel będzie bardzo niewygodny. Dla komfortu na początek najlepiej "spuścić" całkiem powietrze.

Druga to podparcie lędźwiowe, które również może uwierać - też na początek bym je całkiem zmniejszył.

Trzecia to pochylenie siedziska - jeśli jest zbyt pochylone, uciska podudzia i też źle się wtedy siedzi.

Niestety może być też tak, że się z fotelem nie polubimy. Jak się przymierzałem w salonie do nowej X1, to nie mogłem na szybko znaleźć sobie w niej odpowiedniej pozycji (pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło w BMW).
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jako niezainteresowany ale siedzący przypadkowo, to po pierwsze tania skóra (potem patrzylem czy są inne i chyba ta to za 800zł.)
Gruba i z takimi przeszyciami, które same robią ślady na tyłku. Dla mnie dwie rzeczy byly złe z siedzeniem jako kierowca.
Boczki ale nie od oparcia ale siedziska uwieraly/przeszkadzały i podobnie jak w Leafie bok konsoli schowka śodkowego czy jak to zwać, uwierający czasem w prawe udo.
Poczucie generalnie ciasnoty w tym aucie.

Fura z takim długim dziobem a bez frunka. Ale bagażnik tylny fajny

Kanapa szeroka z tylu a przy 182cm nie da się ud o nią oprzeć, siedzi się tylko na pupie w sensie 100%, a nogi nad, trzeba mieć dużą tłustą d.. , bo guzy kulszowe długo nie wytrzymają aby nie dać znać o sobie.
To auto dla singla lub panienki singla, czyli singli sparowanych sporadycznie.

Zasięg ok, z zewnatrz typowe BMW, ładne jak ktoś lubi BMW i klasyczne linie. Nerki z przodu zwane też d.,nie szpecą.
Reszta staromodnie. Obsługa dramatyczna, niezmienna od 20 lat i jeszcze gorsza bo doszly ekrany.

Dla mnie liczy się pierwsze wrażenie, to jak przy kupnie domu czy mieszkania, wchodzisz i wiesz ze Ci pasuje.

Tu pozory mylą z zewnątrz nawet fajne reszta rozczarowująca . MNIE! zaznaczam, bo to moja opinia nie uniwersalna.
Jedzie w mieście porównywalnie do Leafa, bo mam tu szybkie porównanie. Nawet bardziej muliście od tego auta, nie zbiera się też fajnie .
Natomiast zawieszenie jest OK, to nie jest "taczka" Tm3 a nawet lepiej od X na wybojach bo to znów krowa z masą ustawień zawieszenia .
Nie kupił bym nawet jak by dawali upusty, premie itd... Tylko na handel.
Przepraszam właścicieli ale tak to auto odebralem bardzo powierzchownie.
 
Last edited:

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
I jak? Udało się ustawić lepiej fotele, czy do końca były niewygodne?

Z tymi konkretnymi fotelami nie miałem do czynienia, ale jest kilka ustawień w sportowych fotelach BMW, którymi można mocno zepsuć ich komfort jeśli się je ustawi pod nie swoją sylwetkę.

Pierwsza rzecz, o której ktoś już pisał to szerokość oparcia (pompowane boczki) - jeśli będzie za wąsko, to fotel będzie bardzo niewygodny. Dla komfortu na początek najlepiej "spuścić" całkiem powietrze.

Druga to podparcie lędźwiowe, które również może uwierać - też na początek bym je całkiem zmniejszył.

Trzecia to pochylenie siedziska - jeśli jest zbyt pochylone, uciska podudzia i też źle się wtedy siedzi.

Niestety może być też tak, że się z fotelem nie polubimy. Jak się przymierzałem w salonie do nowej X1, to nie mogłem na szybko znaleźć sobie w niej odpowiedniej pozycji (pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło w BMW).

Nie udało się mimo wielu prób. Boczki pompowałem i spuszczałem z nich powietrze (powietrze?). Podparcie lędźwiowe w ogóle schowałem (nigdy nie umiałem go dobrze ustawić). Uważam, że ten konkretny wzór foteli jest po prostu zły. Moim zdaniem warto wybrać coś innego, żeby później nie żałować.
 
Last edited:

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Nie udało się mimo wielu prób. Boczki pompowałem i spuszczałem z nich powietrze (powietrze?). Podparcie lędźwiowe w ogóle schowałem (nigdy nie umiałem go dobrze ustawić). Uważam, że ten konkretny wzór foteli jest po prostu zły. Uważam, że warto wybrać coś innego, żeby później nie żałować.
Jeździłem pół roku pług in G21 w M pakiecie i przyznam że fotele są niewygodne, bolały mnie plecy na bokach i dodam że dałem znajomemu to auto na cztery dni i jechał nim z Bielską do Wiednia i po powrocie powiedział że bolą go plecy, co Bme spieszyło z tymi fotelami? nadmienię że BMW jeździłem przez ostatnie 18 lat.Dostałem do testów BMW i4 M50 i klasa auto żeby nie było takie drogie to może by stało u m ie w garażu ale kupiłem Tesle 3 i fotele w tym aucie to poezja, szkoda że BMw tak zwężało te sportowe fotele w wersjach M pakiet.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jeździłem pół roku pług in G21 w M pakiecie i przyznam że fotele są niewygodne, bolały mnie plecy na bokach i dodam że dałem znajomemu to auto na cztery dni i jechał nim z Bielską do Wiednia i po powrocie powiedział że bolą go plecy, co Bme spieszyło z tymi fotelami? nadmienię że BMW jeździłem przez ostatnie 18 lat.Dostałem do testów BMW i4 M50 i klasa auto żeby nie było takie drogie to może by stało u m ie w garażu ale kupiłem Tesle 3 i fotele w tym aucie to poezja, szkoda że BMw tak zwężało te sportowe fotele w wersjach M pakiet.
O matko ! Teslowe fotele lepsze niz te w BMW ? 😀
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
O matko ! Teslowe fotele lepsze niz te w BMW ? 😀
No widzisz ,są wygodniejsze ,ostatnio byłem w Chorwacji tą G21 i plecy mnie bolały ,a np w wersji F30 nie miałem takich problemów.
 

cooler

Pionier e-mobilności
No widzisz ,są wygodniejsze ,ostatnio byłem w Chorwacji tą G21 i plecy mnie bolały ,a np w wersji F30 nie miałem takich problemów.
@Teslowychopak, ktoś Cię chyba porwał i torturuje, jednocześnie nie chcąc żeby się wydało i w ten subtelny sposób dajesz nam znać że coś z Tobą nie tak - Tesla wygodniejsza niż BMW?
Jak możemy Ci pomóc powrócić do wolności i równowagi umysłowej?
Ja mam Teslę i nie uważam foteli za jakieś super wygodnie - tu króluje Toyota Sienna - 2.5tys km w ciągu tygodnia, sporo jazd lokalnie w Austrii na stoki narciarskie, przedwczoraj wróciłem - 1000km w ciągu 8:55h całość włącznie z jednym tankowaniem 15min i czuję się jakbym się z domu nie ruszał - wysoko siedzisko, szerokie fotele, spory zakres ruchu w czasie jazdy powoduje że nic się człowiek nie męczy. W Tesli już po paru godzinach czuję plecy i akurat dobrze że trzeba co 1:45h się ładować na autostradzie :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie wzięliście pod uwagę , że dupa ma właściwości adaptacyjne ?

Tylek wie , że właściciel kiedyś , lata temu był dumny z zakupu i jako że zawsze dupa służy do przysłowiowego kopania ,więc nie chce się narażać tej Bani co jest ok metra nad nią .

@cooler Twój tylek nie lubi zmian , myślę że za długo masz Toyotę i Twoja D...przeszla proces nieodwracalny
 

Cav

Pionier e-mobilności
W ogóle porównywanie wygody foteli w sportowych wózkach, do tych salonowych z minivanów, totalnie mija się z celem.
One mają zupełnie inne zadania.
Jeśli ktoś wymaga wygody minivana, to musi kupować minivana - inaczej nigdy nie będzie zadowolony.
 
Top