Mikołaj Kopernik
Posiadacz elektryka
Odebrałem wczoraj samochód, więc podzielę się wrażeniami. Niektórzy narzekali na wygląd salonu. Całkowicie się nie zgadzam, jest prosto, schludnie i wszystko co potrzeba. W przeciwieństwie do salonów Toyoty czy VW, tutaj czuć pełen luz, można spokojnie oglądać samochody bez odprowadzających wzrokiem pracowników. Pan na recepcji bardzo miły i konkretny. Miałem odbiór na 13:00, musiałem około godziny poczekać, ale prawie zeszło na oglądaniu samochodów i wypiciu kawy. Miła niespodzianka, samochód naładowany do pełna. Po oględzinach wszystko ok, lakier oryginalny
jedynie przybrudzone daszki i uszczelka tylnych drzwi do przesmarowania. Pan z serwisu mimo nawału pracy bardzo miły i kompetentny.
Podobnie jak u większości nie było kontaktu mailowego i telefonicznego z salonem, dotknęło mnie też pomylenie danych na fakturze i wysyłanie w tym samym czasie ultimatum dotyczącym zapłaty.
Jednak sam system wg mnie działa bardzo dobrze.
Po podaniu poprawnych danych na fakturze nikt nie odpisał ale dane poprawili. Mimo przekroczenia czasu ultimatum vinu nie zabrali. Po przelaniu pieniędzy od razu wysłali dokumenty. Plotki o błędnych danych w tłumaczeniu homologacji (wątek dostawy y) w porównaniu do oryginalnego dokumentu z Tesli okazały się teorią spiskową. (inne liczby na tłumaczeniu są normalne, różnice wynikają z ogólnych danych homologacyjnych dla danego typu pojazdu).
Ogólnie każdy kto jest na tym forum i kupuje Teslę zdaje sobie sprawę jak wygląda sytuacja w Ząbkach i że trzeba być przygotowanym na brak kontaktu w przypadku pytań o każdy szczegół. Wtedy kiedy trzeba dzwonią i reagują, reszta zależy od naszego zastosowania się do procedur. Tak więc jeśli jesteś świadomym konsumentem i nie musisz być "dopieszczany", tak jak w tradycyjnych salonach, nie masz się czego obawiać i możesz spokojnie zamawiać.
Podobnie jak u większości nie było kontaktu mailowego i telefonicznego z salonem, dotknęło mnie też pomylenie danych na fakturze i wysyłanie w tym samym czasie ultimatum dotyczącym zapłaty.
Jednak sam system wg mnie działa bardzo dobrze.
Po podaniu poprawnych danych na fakturze nikt nie odpisał ale dane poprawili. Mimo przekroczenia czasu ultimatum vinu nie zabrali. Po przelaniu pieniędzy od razu wysłali dokumenty. Plotki o błędnych danych w tłumaczeniu homologacji (wątek dostawy y) w porównaniu do oryginalnego dokumentu z Tesli okazały się teorią spiskową. (inne liczby na tłumaczeniu są normalne, różnice wynikają z ogólnych danych homologacyjnych dla danego typu pojazdu).
Ogólnie każdy kto jest na tym forum i kupuje Teslę zdaje sobie sprawę jak wygląda sytuacja w Ząbkach i że trzeba być przygotowanym na brak kontaktu w przypadku pytań o każdy szczegół. Wtedy kiedy trzeba dzwonią i reagują, reszta zależy od naszego zastosowania się do procedur. Tak więc jeśli jesteś świadomym konsumentem i nie musisz być "dopieszczany", tak jak w tradycyjnych salonach, nie masz się czego obawiać i możesz spokojnie zamawiać.