Mikołaj Kopernik

Posiadacz elektryka
Odebrałem wczoraj samochód, więc podzielę się wrażeniami. Niektórzy narzekali na wygląd salonu. Całkowicie się nie zgadzam, jest prosto, schludnie i wszystko co potrzeba. W przeciwieństwie do salonów Toyoty czy VW, tutaj czuć pełen luz, można spokojnie oglądać samochody bez odprowadzających wzrokiem pracowników. Pan na recepcji bardzo miły i konkretny. Miałem odbiór na 13:00, musiałem około godziny poczekać, ale prawie zeszło na oglądaniu samochodów i wypiciu kawy. Miła niespodzianka, samochód naładowany do pełna. Po oględzinach wszystko ok, lakier oryginalny ;) jedynie przybrudzone daszki i uszczelka tylnych drzwi do przesmarowania. Pan z serwisu mimo nawału pracy bardzo miły i kompetentny.
Podobnie jak u większości nie było kontaktu mailowego i telefonicznego z salonem, dotknęło mnie też pomylenie danych na fakturze i wysyłanie w tym samym czasie ultimatum dotyczącym zapłaty.
Jednak sam system wg mnie działa bardzo dobrze.
Po podaniu poprawnych danych na fakturze nikt nie odpisał ale dane poprawili. Mimo przekroczenia czasu ultimatum vinu nie zabrali. Po przelaniu pieniędzy od razu wysłali dokumenty. Plotki o błędnych danych w tłumaczeniu homologacji (wątek dostawy y) w porównaniu do oryginalnego dokumentu z Tesli okazały się teorią spiskową. (inne liczby na tłumaczeniu są normalne, różnice wynikają z ogólnych danych homologacyjnych dla danego typu pojazdu).
Ogólnie każdy kto jest na tym forum i kupuje Teslę zdaje sobie sprawę jak wygląda sytuacja w Ząbkach i że trzeba być przygotowanym na brak kontaktu w przypadku pytań o każdy szczegół. Wtedy kiedy trzeba dzwonią i reagują, reszta zależy od naszego zastosowania się do procedur. Tak więc jeśli jesteś świadomym konsumentem i nie musisz być "dopieszczany", tak jak w tradycyjnych salonach, nie masz się czego obawiać i możesz spokojnie zamawiać.
 

broz_tito

Zadomawiam się
Napiszę w końcu "cóś" o sobie. Po perturbacjach z załatwieniem leasingu bo w ostatniej chwili dostałem homologację a w niej:eek: rok 2022 a nie 23 i od nowa Polska Ludowa z załatwianiem papirów. Otrzymałem w końcu termin na tę środe na 22.03 godz 12.00. W sumie czekam tylko na rejestrację i wsiadać i jechać.
Miałem to samo. Wygląda, że taki standard u nich z tą datą produkcji.
 

MonikaW

Nowy na Forum
Odebrałem wczoraj samochód, więc podzielę się wrażeniami. Niektórzy narzekali na wygląd salonu. Całkowicie się nie zgadzam, jest prosto, schludnie i wszystko co potrzeba. W przeciwieństwie do salonów Toyoty czy VW, tutaj czuć pełen luz, można spokojnie oglądać samochody bez odprowadzających wzrokiem pracowników. Pan na recepcji bardzo miły i konkretny. Miałem odbiór na 13:00, musiałem około godziny poczekać, ale prawie zeszło na oglądaniu samochodów i wypiciu kawy. Miła niespodzianka, samochód naładowany do pełna. Po oględzinach wszystko ok, lakier oryginalny ;) jedynie przybrudzone daszki i uszczelka tylnych drzwi do przesmarowania. Pan z serwisu mimo nawału pracy bardzo miły i kompetentny.
Podobnie jak u większości nie było kontaktu mailowego i telefonicznego z salonem, dotknęło mnie też pomylenie danych na fakturze i wysyłanie w tym samym czasie ultimatum dotyczącym zapłaty.
Jednak sam system wg mnie działa bardzo dobrze.
Po podaniu poprawnych danych na fakturze nikt nie odpisał ale dane poprawili. Mimo przekroczenia czasu ultimatum vinu nie zabrali. Po przelaniu pieniędzy od razu wysłali dokumenty. Plotki o błędnych danych w tłumaczeniu homologacji (wątek dostawy y) w porównaniu do oryginalnego dokumentu z Tesli okazały się teorią spiskową. (inne liczby na tłumaczeniu są normalne, różnice wynikają z ogólnych danych homologacyjnych dla danego typu pojazdu).
Ogólnie każdy kto jest na tym forum i kupuje Teslę zdaje sobie sprawę jak wygląda sytuacja w Ząbkach i że trzeba być przygotowanym na brak kontaktu w przypadku pytań o każdy szczegół. Wtedy kiedy trzeba dzwonią i reagują, reszta zależy od naszego zastosowania się do procedur. Tak więc jeśli jesteś świadomym konsumentem i nie musisz być "dopieszczany", tak jak w tradycyjnych salonach, nie masz się czego obawiać i możesz spokojnie zamawiać.
Niestety muszę się nie zgodzić. Otrzymaliśmy oświadczenie o danych do rejestracji, w którym dopuszczalna masa całkowita pojazdu jest niezgodna z homologacją. Urząd odmówił rejestracji. Bezwzględnie. Od Tesli nie mogę się doprosić poprawienia, nie jesteśmy w stanie odebrać samochodu... Serio, wygląd salonu czy sposób odbioru jest nam całkowicie bez znaczenia. Ale brak kontaktu w przypadku błędów w dokumentach to dramat. Delikatnie mówiąc. Powiedzmy, że przy dużej ilości samochodu pomyłka mogła się zdarzyć. Ale litości... nie ma tam nikogo, żeby odebrać telefon, zadzwonić, odpisać po ludzku na maila...
 

Mike_74

Zadomawiam się
Niestety muszę się nie zgodzić. Otrzymaliśmy oświadczenie o danych do rejestracji, w którym dopuszczalna masa całkowita pojazdu jest niezgodna z homologacją. Urząd odmówił rejestracji. Bezwzględnie. Od Tesli nie mogę się doprosić poprawienia, nie jesteśmy w stanie odebrać samochodu... Serio, wygląd salonu czy sposób odbioru jest nam całkowicie bez znaczenia. Ale brak kontaktu w przypadku błędów w dokumentach to dramat. Delikatnie mówiąc. Powiedzmy, że przy dużej ilości samochodu pomyłka mogła się zdarzyć. Ale litości... nie ma tam nikogo, żeby odebrać telefon, zadzwonić, odpisać po ludzku na maila...
Według moich obserwacji Pani Nikole Rudnik na e-mail odpowiada zawsze, tylko taka jest forma kontaktu możliwa obecnie.
 

J123

Zadomawiam się
Niestety muszę się nie zgodzić. Otrzymaliśmy oświadczenie o danych do rejestracji, w którym dopuszczalna masa całkowita pojazdu jest niezgodna z homologacją. Urząd odmówił rejestracji. Bezwzględnie. Od Tesli nie mogę się doprosić poprawienia, nie jesteśmy w stanie odebrać samochodu... Serio, wygląd salonu czy sposób odbioru jest nam całkowicie bez znaczenia. Ale brak kontaktu w przypadku błędów w dokumentach to dramat. Delikatnie mówiąc. Powiedzmy, że przy dużej ilości samochodu pomyłka mogła się zdarzyć. Ale litości... nie ma tam nikogo, żeby odebrać telefon, zadzwonić, odpisać po ludzku na maila...
Dziś rejestrowałem Y. Urząd miał także wątpliwości do bałaganu w danych odnośnie mas. Pojazd zarejestrowany, bałagan będzie prostowany na ścieżce urząd<->Tesla bez mojego udziału. Poznań.
 

MonikaW

Nowy na Forum
Dziś rejestrowałem Y. Urząd miał także wątpliwości do bałaganu w danych odnośnie mas. Pojazd zarejestrowany, bałagan będzie prostowany na ścieżce urząd<->Tesla bez mojego udziału. Poznań.
Niestety Urząd w Łodzi nie jest zbyt przyjaźnie nastawiony, przez co to ja walczę z Teslą i niedługo osiwieję.
 

J123

Zadomawiam się
Niestety Urząd w Łodzi nie jest zbyt przyjaźnie nastawiony, przez co to ja walczę z Teslą i niedługo osiwieję.
Ja ostatnio nabrałem wiele wątpliwości co do Tesli wiec podszedłem do sprawy zerojedynkowo. Jeżeli zarejestrują to odbiorę to auto i zobaczę jak będzie się go użytkować, jeżeli będzie natomiast problem z rejestracją to biorę z urzędu odmowę na piśmie i wypowiadam umowę dostawy pojazdu Tesli z ich winy żądając zwrotu pełnej kwoty.
Pojazd zarejestrowany wiec w piątek odbieram i zobaczymy czy się polubimy.
 

MonikaW

Nowy na Forum
Weźcie mnie nie załamujcie. Czekam za dokumentami i już mam stresa...
Podobno większość nie ma problemu ;) Co nie zmienia faktu, że mi się już Tesli odechciało. Wysłałam dzisiaj kolejnego maila z informacją, że nie przyjedziemy na wyznaczony odbiór i czekam, czy ktoś łaskawie odpisze.
 
Top