Dodzwoniłem się do Tesli na numer Warszawski, ale połączyło mnie do "angielskiego" supportu - już nie info o wysyłce maila (może to dlatego, że mam język ang w telefonie ustawiony, do banku też mnie łączy z en).
Miły pan zapytał o numer zamówienia i kazał przecz przeczytać sobie treść SMS jaki dostałem... Chyba nie wierzył, że mogłem 27 marca dostać sms, że mam odbieram do 29 marca

. Moje pytanie było kiedy dostanę dokumenty itd. Pan potrzymał mnie na muzyczce przez 5min, po czym przekierował do działu "DELIVERY", tam trzy opcje o porozmawianiu o dostawach (ps automatycznie automat powiedział, że nie znalazł zamówienia przypisanego do mojego nr telefonu), wpisałem ręcznie RN, dowiedziałem się, że dodzwoniłem się do Niemieckiego oddziału.
Drugi Pan sprawdził jeszcze raz, powiedział, że nie ma dostępnych samochodów u niego w systemie... jest tylko czarny i niebieski (czyli te ze stocka), zapewne jakbym chciał to by mi go mógł przypisać. Ale ogólnie nie mógł mi w niczym więcej pomóc. Reasumując on nie widzi żadnych samochodów dostępnych (białych LR), ja nie mam VIN przypisanego i to raczej pomyłka?
Wniosek z tego mam taki, że SMS poszedł z automatu i raczej nic nie oznacza, tego SMS z legendarnym odpisz "TAK" nie dostałem jeszcze...