Różnica w Auto pilocie zwykłym i rozszerzonym

Michal

Moderator
tak
uaktualnienia (na ekranie głównym na dole) -> uaktualnienia oprogramowania -> kup
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Moim zdaniem nie warto. Na co liczysz?
Jeśli na drogach ekspresowych/autostradach wrzucenie migacza zmienia pasy i nie trzeba wyłączać autopilota żeby kogoś wyminąć, to dla mnie jest to bardzo fajna rzecz. Pytanie, czy warta 19k, ale to już każdy musi sobie sam odpowiedzieć. Teoretycznie jak się pojawi FSD w Europie (patrząc na to co się dzieje w wizualizacjach drogi/znaków w 2023.6.9 to wygląda na to że pracują nad tym) to później abo na pełne FSD będzie tańsze o połowę.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Jeśli na drogach ekspresowych/autostradach wrzucenie migacza zmienia pasy i nie trzeba wyłączać autopilota żeby kogoś wyminąć, to dla mnie jest to bardzo fajna rzecz.
Zmienia. Wolno. I zaczyna się rozpędzać po zakończeniu manewru zmiany pasa ruchu. Lub potrafi zwolnić podczas manewru zmiany pasa, jeśli rozpędzony zbytnio zbliżysz się do auta poprzedzającego przed zakończeniem manewru.
Gdzieś kiedyś czytałem, że można zachęcić Autopilota do wcześniejszego rozpędzania się, jeśli podczas całego manewru trzyma się kierunkowskaz, ale mi się nie udało.
to później abo na pełne FSD będzie tańsze o połowę.
O, właśnie dlatego kupiłem EAP! :)
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Trzymanie kierunkowskazu pozwala na zmianę pasa w dowolnym momencie.

Kombinacja NoA i głupich przepisów często komplikuje i spowalnia manewr wyprzedzania. Wcześniejsza (5-10s) "ręczna" zmiana pasa (trzymanym kierunkowskazem) pozwala zwiększyć szansę na płynny manewr. Powrót na prawy pas już "normalnie" (NoA + zatwierdzenie manetką)
 

ypl

Pionier e-mobilności
Dzisiaj trochę testowałem podstawowy AP, i dla mnie największa wada względem tego co mam w piątce, to że nie mogę ustawić żeby jechał szybciej niż ograniczenie pokazuje. Kurde, to ja decyduje, chce jechać szybciej to jedź i nie decyduj za mnie, w BMW mogłem tak ustawić, moim zdaniem ten tesli przez to, że nie może jechać szybciej niż ograniczenie jest średnio przydatny.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
A
Dzisiaj trochę testowałem podstawowy AP, i dla mnie największa wada względem tego co mam w piątce, to że nie mogę ustawić żeby jechał szybciej niż ograniczenie pokazuje. Kurde, to ja decyduje, chce jechać szybciej to jedź i nie decyduj za mnie, w BMW mogłem tak ustawić, moim zdaniem ten tesli przez to, że nie może jechać szybciej niż ograniczenie jest średnio przydatny.
Autopilot ma z definicji sam decydować?
 

Najnowsze dyskusje

Top