Marek Drives - Tesla model Y

Bronek

Pionier e-mobilności
Tesla to robiła w miarę ale jak zaczęli kombinować z Vision spiepszyli wszystko.
Siódemka BMW jest super limuzyną ale głupio być w niej kierowcą.
Gdybym wozil jeszcze rodzinę, lub synowie mnie?
To jeszcze są spaliniaki po nowemu Ale jak nic za kilka lat będzie w czym wybierać, szczególnie w tych wyższych klasach.
Gdyby tak się dało samemu poskladać... samochód?
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Trochę się w niektórych miejscach czepia, takie przynajmniej odniosłem wrażenie, ale ogólnie test raczej obiektywny. Co do AP w jednym miejscu mówi nieprawdę, mam standardowy AP i jak najbardziej samochód zwalnia przed zakrętem i potem przyspiesza. Do tej pory nie doświadczyłem też, żeby AP wyłączył się tak po prostu na prostej drodze bez zlekceważenia sygnału o poruszeniu kierownicą.
 

KrzyCh

Pionier e-mobilności
I wszystko jasne - główną wadą TMY jest brak parku prasowego Tesli. Więc dziennikarz nie dość, że musi sam płacić za jazdę to jeszcze nie dostaje gotowca z informacją prasową nt. tego co ma mówić. A, że dziennikarz nie jest od tego by zrobić research (czyt. przeczytać instrukcję) to zmuszony jest opowiadać głupoty o cenach, mocach ładowania, AP i innych premiumach 😀.
Jak ich oglądam od lat, tak największy ubaw mam przy odcinkach „commentbait-owych„.

 

slaveq

Pionier e-mobilności
Ale trzeba im oddać, że no trochę roboty robią żeby oddemonizować zwykłym ludziom elektryki. Szczególnie jeśli chodzi o zasięgi i samozaplony.

Ale no stwierdzenie, że plugshare lepszy od wbudowanego softu. I ja nie rozumiem co oni mają z tym autopilotem ten podstawowy działa lepiej niż większość tego co widziałem, na razie większość to próbuje mnie wyrzucić z drogi przy byle zakręcie.
 

radioaktywny

Pionier e-mobilności
I wszystko jasne - główną wadą TMY jest brak parku prasowego Tesli. Więc dziennikarz nie dość, że musi sam płacić za jazdę to jeszcze nie dostaje gotowca z informacją prasową nt. tego co ma mówić. A, że dziennikarz nie jest od tego by zrobić research (czyt. przeczytać instrukcję) to zmuszony jest opowiadać głupoty o cenach, mocach ładowania, AP i innych premiumach 😀.
Jak ich oglądam od lat, tak największy ubaw mam przy odcinkach „commentbait-owych„.

Mam wrażenie, że jako użytkownicy ICE nie są jeszcze w stanie ogarnąć BEV-ów i opowiadają bajki o elektrykach jak o żelaznych wilkach. Z drugiej strony starają się przybliżyć temat zupełnym ignorantom, więc wychodzi to trochę śmiesznie, przaśnie i koślawo.
 

nabrU

Moderator
Mam wrażenie, że jako użytkownicy ICE nie są jeszcze w stanie ogarnąć BEV-ów i opowiadają bajki o elektrykach jak o żelaznych wilkach.

Myślę, że jesteś ciutkę w błędzie patrząc jakimi EV i gdzie jeździli. Wystarczy obejrzeć trochę odcinków wstecz, aby zrozumieć, że wiedzą na ten temat więcej niż przeciętna reszta motoryzacyjnyh 'jutjuberów' i 'dziennikarzy'.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Ok obejrzałem do końca, i ostatnie zdanie "Obiecujemy nigdy nie jeździć Teslą, chyba że pojawi się polski park prasowy" doskonale podsumowuje ten film :). Aż głowa boli.
Mają dużo racji, tzn sprawdzają auta, patrzą o co ludzie pytają i później starają się im pomóc, ale wiele pytań wymagałoby uzyskać wiedze u producenta, ale jak to można zrobić jak nie ma takiego działu? Kogo mają się spytać np: Dlaczego Tesla nazywa swoje oprogramowanie Auto-pilotem, jakimi kryteriami się kieruję itp.

Oni dużo filmów produkują, wiec mają porównanie, i z pewnością jest więcej aut do sprawdzenia niż czasu, wiec dlaczego mają sporo inwestować w wynajem auta z którego użytkowania nie czerpią przyjemności jak w tym samym czasie mogą zrobić inne filmy.

Jak tak uważasze że skrzywdzili Tesle swoim testem to dawaj, napisz im że udostępnisz im TM3 którą posiadasz i niech na świeżo porównają
 
Top