[NIEAKTUALNE] Sprzedam KIA EV6 Plus AWD 325 km, nowy, nie zarejestrowany, nowa cena 240.000 zł

nabrU

Moderator
Przy obniżonych cenach Tesli ciężko sprzedać coś powyżej 200tys bo niestety ale Tesla jest nr 1 jeżeli chodzi o auta na prąd.
W PL pewnie tak (bo u Was nie sprzedają żadnych Chińczyków) ale gdzie indziej (również na Zachodzie) BYD zdrowo depcze Tesli po piętach i sądzę, że jak Tesla nie wprowadzi nic nowego do oferty to rok 2023 będzie ostatnim jej rokiem jako lider sprzedaży EV na świecie.


1685894127774.png


Sorki za off-topic @Dawid ;)
 
Last edited:

Bandtio83

Posiadacz elektryka
To wracając do tematu, powtórzę wpis z ogłoszenia Otomoto:
Oferta aktualna do poniedziałku (5.06) do godziny 13.30
Ogólnie kibicuje aby ktoś się znalazł, bo działania Kia i Hyundai są mało pro klienckie (długie czasy dostawy, brak gwarancji ceny, brak informacji o cenie, drogie przeglądy) więc dawania im kolejnego prezentu w postaci odpuszczenia rezerwacji auta w niskiej cenie to szkoda...
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
A konkretniej?
A ten płyn chłodniczy ile kosztuje? Mówiło się że EV to tani serwis bo proste, wiec ceny na poziomie 300zł były pokazywane jako przykład że jest tanio, ostatnio płaciłem 670zł (bo filtr kabinowy sam sobie wymieniam, inaczej byłoby 250zł więcej).
Wiec jak dochodimy już do 1000zł to jest dużo bo w spalinowym za tyle zrobię serwis olejowy.
Jak cena w EV jest juz 3 tys to jest to poziom wymiany rozrządu (nie koniecznie w ASO ale w dobrym warsztacie można - oczywiście znajdą się przykłądy silników gdzie będize to dużo mniej lub dużo więcej).
Wiec najlepszy biznes to dawać długą gwarancje na baterii np 8 lat i w tym czasie 4 razy wymienić płyn za średnio 3 tys,może raz załapiesz się na darmową akcje serwisową ale co dalej?
Nie taka była obietnica odnośnie serwisowania EV, i Hyundai i Kia pierwsza podniosła poprzeczke
 

Cav

Pionier e-mobilności
A ten płyn chłodniczy ile kosztuje?
Zależy gdzie.
Ostatnia cena jak się dowiadywałem, to poniżej 100 zł/litr
Mówiło się że EV to tani serwis bo proste, wiec ceny na poziomie 300zł były pokazywane jako przykład że jest tanio,
Ja tydzień temu płaciłem 234 zł.
Wiec jak dochodimy już do 1000zł to jest dużo bo w spalinowym za tyle zrobię serwis olejowy.
Ostatni mój serwis olejowy w hev to było jakieś 1500 zł.
Nie taka była obietnica odnośnie serwisowania EV,
A kto Ci taką obietnicę składał?
i Hyundai i Kia pierwsza podniosła poprzeczke
Już opuściła - nowe modele mają przeglądy co 2 lata/30 kkm, a wymianę płynu co bodajże 200 kkm.

Więc generalizowanie o bev, na podstawie 2 modeli, z czego jeden już nie jest produkowany od roku, to demagogia.
 
Last edited:

lookash_c

Pionier e-mobilności
A ten płyn chłodniczy ile kosztuje? Mówiło się że EV to tani serwis bo proste, wiec ceny na poziomie 300zł były pokazywane jako przykład że jest tanio, ostatnio płaciłem 670zł (bo filtr kabinowy sam sobie wymieniam, inaczej byłoby 250zł więcej).
Drogi filtr kabinowy...
A co do płynu to ciekawostka - w ASO usłyszałem, że oni nie muszą lać płynu KIA, mogą kupić i stosować dowolny nieprzewodzący :)
 

Cav

Pionier e-mobilności
Drogi filtr kabinowy...
A co do płynu to ciekawostka - w ASO usłyszałem, że oni nie muszą lać płynu KIA, mogą kupić i stosować dowolny nieprzewodzący :)
Ja to samo przeczytałem w instrukcji obsługi, potwierdziła to też centrala Kia w Polsce.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Ja to samo przeczytałem w instrukcji obsługi, potwierdziła to też centrala Kia w Polsce.
Słyszałem, podobno itp to wiecie... Jak pokażecie FV a na nim będzie to wbite itp to uwierze. Na FV miałem 170zl za filtr kabinowy wiec następne sam zmieniam.
 
Top