Elektryk za 350pln miesięcznie na 2 lata z limitem 20k km

cooler

Pionier e-mobilności
Bierzemy? Jak ktoś znajdzie taką ofertę to ja biorę. Jestem bardzo zainteresowany mieszczuchem BEV.

 

Ev3

Pionier e-mobilności
To chyba jest jednak kwestia ogólnej sprawności. Ja do TM3 wskakuję jak dziecko na rower, a mój tata, wspólnik czy nawet moja żona (wszyscy <180 cm) potrafią obić głowę regularnie. Wsiadanie do niskich aut wymaga pewnej sprawności. Można też powiedzieć, że jest w związku z tym po prostu mniej wygodne,
Żadne "można powiedzieć".
Jest mniej wygodne.

A do w/w mikrusów to w ogóle już gimanstyka.

O dziwo - w smarcie czy springu w łeb się nie walę, mimo że fotele też nisko....
Czyli da się zrobić porządnie.
 

Teslarz

Zadomawiam się
Była taka oferta w wielkopolsce pol roku temu, bylo chyba 50 sztuk ktore dosyc szybko sie rozeszlo.

Wplata wstepna 27 000 zł + chyba 299 netto miesiecznie
Z czego 27000 potem bylo oddawane w dotacji.
 

Euronymous

Fachowiec
Bywały takie oferty. A nawet jeszcze lepsze. Widziałem je jednak jedynie na stronie sklepu Opla, w Peugeocie czy Citroenie już nie. Ale czy jeszcze będą ? Jeśli tak, to pewnie max do końca roku, a potem znów pod koniec już przyszłego. Choć gdyby te super oferty wynikały z chęci obniżenia emisji, to pojawiałyby się również w innych markach Stellantisa (bo jest to liczone łącznie na cały koncern), więc może jest tak, jak mówi Jacek Balkan, że to rzeczywiście Opel jest w średnim stanie. Nawet jeśli, to nie ma to chyba żadnego znaczenia dla kogoś, kto bierze elektryka za kilkaset zł/mies.
 

Obeznany

Nowy na Forum
To pan B odbraził się na elektryki? Przestałem go oglądać po którymś z kolei programie, gdzie gadał bzdury, jak byle janusz co się naczytał tabloidów, a nie rzetelny dziennikarz.
Zgadzam się z Tobą. Tutaj też opowiada bzdury, nie sprawdził rzetelnie informacji, screena z oferty wstawił celowo ucinając datę ofert. W zeszłym roku jeszcze można było mieć w podobnej cenie, a teraz przy tych parametrach co on plecie to kwota ok 2500 zł brutto/miesięcznie
 
Last edited by a moderator:
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
w łeb się nie walę, mimo że fotele też nisko....
Z życiorysu Citroena 2CV:
W roku 1938 zwrócił się on do konstruktorów, aby zbudowali „cztery koła pod parasolem". Pod tym ogólnym, doskonale przyjętym przez prasę, sloganem, kryło się ściśle określone zadanie „w samochodzie powinny wygodnie jechać cztery osoby wraz z koszykiem 60 jaj, a zawieszenie należało skonstruować tak, aby podczas prędkości 50 km/h z jaj nie zrobiła się jajecznica".
Dodatkowo, ponieważ Pierre Boulanger był osobą noszącą cylinder, jego wymogiem było też, aby mógł zasiąść do modelu, nie zdejmując nakrycia głowy.


Ta pokraka zmotoryzowała Francję i nie tylko. Uparcie jestem fanem konceptu prostego elektrycznego taniego auta, trochę powyżej standardu Springa. Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
We Francji, o ironio, na rynku dominują dwie Tesle i... Dacia Spring - 3 miejsce. Czyli co ciekawe nie zmotoryzowały ich na EV Zoe, małe iOny, Citroen Ami czy Twingo. Osobiście majac do wyboru Zoe czy Springa wybrałbym Zoe ale może jest znacznie droższa? W Polsce praktycznie niedostępna jako nowe auto (?)

 
Last edited by a moderator:
Top