1 Zakup Tesli, Model Y 2025+ AWD LR

wtyk

Zadomawiam się
Witam
Chce się przesiąść z toyoty do tesli jak w temacie.
Jednak zaniepokoiły mnie opinie o serwisach. Ludzie tam jadą ostro i opowiadają grube historie. Zastanawiam się czy nie odwołać zamówienia.
Z toyota nigdy nie miałem problemu ani na serwisie anie z awaryjnością.
Jednak teraz szukam elektryka i ten wydał mi się najciekawszy.
Tesla to naprawdę taka padlina jak piszą ludzie w komentarzach?
Pozdrawiam
 

wxwx78

Fachowiec
Ludzie też mówią że ziemia jest płaska..
Daj konkrety, do których można się odnieść.
 

wtyk

Zadomawiam się
Ludzie też mówią że ziemia jest płaska..
Daj konkrety, do których można się odnieść.
wiadomo ze ludzie to debile, ale zobaczcie opinie o serwisach aso, ząbki, Katowice, Poznań. Następnie za granicą... Ludzie wklejają zdjęcia i opisują historię nowych samochodów, że przejechali kilka km od odbioru i auto na serwisie bo naprawić nie mogą, bo albo debile na serwisie albo części nie ma.

Pytam więc jakie są wasze doświadczenia. Wiem, że opinie to w dużej mierze piszą ludzie niezadowoleni, ale ich jest 100x więcej jak negatywnych opinii o innych markach.
 

nabrU

Moderator
Gdybyś się wysilił i poczytał Forum to byś wiedział, że daleko mi do fanboi'a Tesli.
Gdybyś także zorientował się co oferuje Twoja dotychczasowa marka (Toyota) to dowiedziałbyś się że oferują kiepskiego elektryka o ciężkiej do zapamiętania nazwie i ogólnie mają opinię marki, które BEV ma gdzieś. Stąd każdy właściciel Toyoty, który w pierwszym poście 'najeżdża' na Teslę jest dla mnie podejrzanym o trollowanie.

A w temacie: Teslą zrobiłem prawie 52k km w dwa lata. W serwisie byłem raz i było to jak najlepsze doświadczenie.
 

Yacho

Nowy na Forum
Pan widzę fanboy, nie potrzebuję opinii od takich ludzi
Ja mialem dobre doswiadczenia z KIA do momentu kiedy czegos od nich nie chcialem, gdy wyszlo ze trzeba wymnienic listwy ktore sa kijowej jakosci i kazdy ma z nimi problem wyszlo ze to wina ceramiki - nakladanej u dealera - badum tss.
Wiec Twoje dobre doswiadczenia wynmikaja tylko z bezzwearyjnosci Twojego egz :)
 

karol.kar

Pionier e-mobilności
To działa tak jak wszystkie negatywy. Czyli na 100 ludzi 2os. będa niezadowolone i to one będą kwiczeć, reszta jest cicho bo nie ma czasu na pisarstwo.
Moja Tesla ma 3,5lat, przebieg 127tys. i serwisu nie było. Jedyny koszt całkowity (oprócz prądu) to 1kpl piór wycieraczek (jakieś 200zł) oraz 1kpl filtra kabinowego (120zł).
Przy 75tys. profilaktycznie sprawdzane zaciski hamulcowe (zdjęte i założone) wszystko cacy.
Na przeglądzie całe zawieszenie ok.
 

nabrU

Moderator
To działa tak jak wszystkie negatywy. Czyli na 100 ludzi 2os. będa niezadowolone i to one będą kwiczeć, reszta jest cicho bo nie ma czasu na pisarstwo.

Do powyższego dodać trzeba fakt, że Tesla jest wciąż najpowszechniej kupowanym BEV. Te 2 osoby na 100 to tylko 2%. Ale 2 zepsute Toyoty na 10 sprzedanych (liczba przykładowa) to już 20%.

Oczywiście psują się wszystkie samochody i ważne jest również jak serwis podchodzi do napraw.
 

Najnowsze dyskusje

Top