100% baterii po 100.000km i zero awarii

boa

Posiadacz elektryka
Jest pierwszy profesjonalny test długodystansowy iX3. Nota 1 i na szczycie listy aut z testów długodystansowych Autobilda / u nas Auto-Świata.

Kupowałem iX3 na bazie przemyśleń, że to już piąta generacja BEV BMW, że we wcześniejszych nic się nie działo, że solidna konstrukcja i dobrze wykonane auta, poza tym że genialnie się prowadzą. I też się nie zawiodłem. U mnie co prawda „dopiero” 60kkm, ale też absolutnie nic się nie dzieje i jeździ jak nowy.

Polecam od siebie ten model.

 

boa

Posiadacz elektryka
Wyprzedzając pytania - ja mam polifta (2022), nie miałem żadnych poszarpywań, o których tam piszą jako o jedynej kwestii, która im przeszkadzała. Prawdziwe BMW bez wad BMW (silniki spalinowe)
 

boa

Posiadacz elektryka
Ta zerowa degradacja baterii po takim przebiegu brzmi dość niewiarygodnie...
Why? Tu chodzi o wielkość użyteczną baterii. Jakaś degradacja poszła po prostu w buforze, który jest dość zachowawczy - bateria 80, użyteczne bodajże 74.
 

nabrU

Moderator
Tak naprawdę to napisali o tym SOH dwa razy w artykule bez sprecyzowania jak to mierzyli, więc o czym tu mówić. Nie ma baterii które się nie degradują. Ponad 6kW bufora w tym samochodzie może pomogło...

Widać to też po wynikach innych (które z resztą fluktuują):

 

boa

Posiadacz elektryka
Tak naprawdę to napisali o tym SOH dwa razy w artykule bez sprecyzowania jak to mierzyli, więc o czym tu mówić. Nie ma baterii które się nie degradują. Ponad 6kW bufora w tym samochodzie może pomogło...

Widać to też po wynikach innych (które z resztą fluktuują):

Jakkolwiek by nie mierzyli, to na pewno degradacja była mała, moze np. 5%, a nie np. 20 czy 30% 😎 I bardzo proszę teslarzy, żeby nie probowali udowadniać, że tylko tesle potrafią na jednej baterii pojechać setki tys km 🫣 bmw przy okazji jeszcze się nie psuje, nie trzeba wymieniać co chwilę zawieszenia albo zastanawiać się skąd są wibracje, dlaczego choinka się wyświetla (a nie ma świat), dlaczego oprogramowanie w wersji beta… 😂 ale tak zupełnie na poważnie, to podbudowałem się tym testem, że faktycznie zrobili porządne auto
 

STMS

Pionier e-mobilności
Jakkolwiek by nie mierzyli, to na pewno degradacja była mała, moze np. 5%, a nie np. 20 czy 30% 😎 I bardzo proszę teslarzy, żeby nie probowali udowadniać, że tylko tesle potrafią na jednej baterii pojechać setki tys km 🫣 bmw przy okazji jeszcze się nie psuje, nie trzeba wymieniać co chwilę zawieszenia albo zastanawiać się skąd są wibracje, dlaczego choinka się wyświetla (a nie ma świat), dlaczego oprogramowanie w wersji beta… 😂 ale tak zupełnie na poważnie, to podbudowałem się tym testem, że faktycznie zrobili porządne auto

widzę, że odpłynąłeś totalnie ... po 100 tys to raczej min 7 % może nawet 10% ale, że niektóre marki lubią ukrywać degradacje w buforze to później takie wynalazki są pisane na forum

odnoszenie się do tesli w pozostałej części to tylko pokazuje kompleksy i tyle ... 🤣
wylecz się z tego będziesz zdrowszy ...
 

prebek

Posiadacz elektryka
nie badałem środowiska a tu widzę książkowy przykład zakompleksionego gościa 🤣
Jak kupiłem elektryka i pojechałem na spotkanie pierwszoniedzielne na greenway w Łodzi
to każdy oglądał, bo nie często BMW gościło na spotkaniach.
ALE TYLKO właściciele Tesli wskazywali na (wg ich uznania ) błędy konstrukcyjne BMW - bo w Tesli lepiej.
Tu na forum tez tak bywa, ze użytkownicy Tesli twierdzą Tesla górą
 
Top