100000 i nadal jeździ ;)

KrzysztofFly

Moderator
W sumie nikt z nas nie wie, jakie dokładnie bufory zastosował Stellantis.
Biorąc pod uwagę z jakich modułów (2P6S, 21.9V 2737Wh)) jest zbudowany akumulator 50kWh, a takich modułów zawiera 18 sztuk, więc o ile się nie mylę w obliczeniach, to teoretyczna nominalna pojemność akumulatora wynosi 49,266kWh.
1751304748942.png
 

KrzysztofFly

Moderator
Mam jeszcze pytanie co do OBC, bo widze na screenie masz temperature VCU on-board-charger. czy przy 1F i ładowaniu np.7kw mocno OBC się grzeje? mam teorie, że 3F mają problem z przegrzewaniem i przez to padały. mi przy 3F i ładowaniu 4kw lub 7kw OBC jest ciepłe, ale nie gorące i pompka non-stop pompuje płyn chłodzący.
W sumie nigdy nie sprawdzałem temperatury w trakcie ładowania (może dlatego, że samochód ładuje mi się w nocy), postaram się to jednak w najbliższym czasie sprawdzić sprawdzić.
 

KrzysztofFly

Moderator
W sumie nigdy nie sprawdzałem temperatury w trakcie ładowania (może dlatego, że samochód ładuje mi się w nocy), postaram się to jednak w najbliższym czasie sprawdzić sprawdzić.
Ok, więc sprawdziłem jak to u mnie wygląda. Ponowny pomiar po 2 godzinach i 10 minutach.
6859.jpg 9495.jpg
 
Top