2024.14

zibizz1

Pionier e-mobilności
Zauważyłem że można już wyjść z kontekstu wycieraczek. Wcześniej gdy ruszyliśmy wycieraczki to lewa rolka kontrolowała wycieraczki i trzeba było czekać, teraz można kliknąć rolke aby natychmiast powrócić do sterowania głośnością.
@Bronek włączyłem dopiero teraz wybieranie automatyczne biegu i nawet spoko działa, zmienia kierunek gdy zaczniemy kręcić w drugą stronę kierownicą. Pokazuje też piktogramy jak kręcić kierownica aby zmienić bieg. Jak zmieni bieg to jest taki delikatny ding z ale rzeczywiście mogłoby być wyraźniej i różne dźwięki/komunikaty na bieg w przód i w tyl
 

wiktor

Posiadacz elektryka
2024.14.9

mam wrażenie, że po tym update auto zużywa o minimum 10% mniej energii podczas jazdy. Mam tą aktualizację od około 5 dni, ale już widzę różnicę na trasach, na których codziennie jeżdzę.
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Właśnie wskoczył .9, parę dni po .8. Muszę częściej jeździć na ładowarkę DC ;-D. Przetestowałem opcję z wyłączeniem grzania baterii w menu serwisowym. 5kw więcej do baterii szło przez jakiś czas, potem prędkość zmalała ale nie wiem czy to normalne bo w sumie pierwszy raz też logowałem sesję ładowania.
 

Attachments

  • sesja.png
    sesja.png
    287,4 KB · Liczba wyświetleń: 19

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam..... .19 .ale S i X niestety nie mają tej zabawy na ekranie šodkowym , za to mają automatyczną zmianę kierunku .Facet słusznie chyba zauważył , że programiści są skupieni na 3 iY

 

Michal

Moderator
Sprawdziłem dzisiaj jak działa ta funkcjonalność z odcinkowymi pomiarami predkosci. Wszystko było by super gdyby tylko auto poprawnie odczytało prędkość…
Jak byś jeszcze napisał o jaką źle odczytaną prędkość chodzi :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A u mnie dzisiaj po raz pierwszy Tesla prawidłowo zignorowała znak ograniczenia 60 km/h, dla aut pow 3,5 T DMC.
Po raz pierwszy od zarania dziejów jechała tyle ile trzeba czyli 90m/h
To caly czas to samo miejsce.
 
Top