2025.20

nedro

Zadomawiam się
Ale ładowania Ci to nie zatrzyma i nie zwolni portu :unsure:
Czyli lipa (n)
A mi głownie o te funkcje chodzi - klamką działa aż miło.
Nie wiem jak to na Waszych WC działa ale ja mam EV Charging Station od Victrona i klikam na ekranie STOP i to mi odblokowuje port. Jeszcze do tej pory nigdy nie musialem korzystac z apki, ekranu albo innego trzymania za klamkę żeby otworzyć klapkę ładowania albo wyjąc kabel po ładowaniu.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Nie wiem jak to na Waszych WC działa ale ja mam EV Charging Station od Victrona i klikam na ekranie STOP i to mi odblokowuje port. Jeszcze do tej pory nigdy nie musialem korzystac z apki, ekranu albo innego trzymania za klamkę żeby otworzyć klapkę ładowania albo wyjąc kabel po ładowaniu.
Ale jak lądujesz na słupku AC na mieście, bardzo często do odblokowania kabla musisz użyć karty RFID, aplikacji ładowarki, aplikacji tesli, albo wchodzić do auta. Odblokowanie portu klamką jest troszeczkę wygodniejsze
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
A to nie wystarczy lekko ręką dotknąć klapki? Mi się wydaje, że tak u mnie to działa, dotykam ręką i otwiera.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A to nie wystarczy lekko ręką dotknąć klapki? Mi się wydaje, że tak u mnie to działa, dotykam ręką i otwiera.
Zegarek , pilot , lub smartfon w kieszeni jw plus odpowiednie ustawienie odblokowywania w menu. Kwestia startu i zakończenia ładowania .....
Ale to juz szkanie dziury w calym, bo i tak wielu sprawdza ile to sie juz5 naladowalo czy na ekranie czy w aplikacji i tam można proces przerwać .
 
Top