2025.20

piotrazz

Posiadacz elektryka
Wydaje się, że zmienili harmonogram wydań co 6 tygodni, nastepne pewnie 2025.26 ;)
Od dawna były 6 tygodniowe sprinty. Liczę, że dodadzą AI assistance/Groka. Wg greentheonly kod oraz assety już dodali w 2025.20.
 

inter

Pionier e-mobilności
Od dawna były 6 tygodniowe sprinty. Liczę, że dodadzą AI assistance/Groka. Wg greentheonly kod oraz assety już dodali w 2025.20.
Wydawało mi się, że są częstsze. Ta wersja jest wyjątkowo, już mocno wdrożona w samochodach. A na horyzoncie nie ma nowej.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
A to nie jest wina ostatnich odejść z działu związanego z oprogramowaniem?
Tesla, z tego co widzę ma podejście release co 6 tygodni, bez szczególnego planowania co się w tym release znajdzie. Czyli nowe wersje powinny dalej się pojawiać, może ulec zmianie "objętość" tych poprawek.
Co do odejść z firmy, to dowiadujemy się o ruchach na eksponowanych stanowiskach. W waszych formach jak odejdzie jeden manager i zatrudnią na jego miejsce innego, to serio coś to zmienia?
Oprogramowanie w Teslach jest aktualnie dojrzałe. To co jest, z grubsza działa, nie ma istotnych braków funkcjonalnych. Mogą sobie odświeżać UI, ale to w sumie nie wiele wnosi.
 

inter

Pionier e-mobilności
Tesla, z tego co widzę ma podejście release co 6 tygodni, bez szczególnego planowania co się w tym release znajdzie. Czyli nowe wersje powinny dalej się pojawiać, może ulec zmianie "objętość" tych poprawek.
Co do odejść z firmy, to dowiadujemy się o ruchach na eksponowanych stanowiskach. W waszych formach jak odejdzie jeden manager i zatrudnią na jego miejsce innego, to serio coś to zmienia?
Oprogramowanie w Teslach jest aktualnie dojrzałe. To co jest, z grubsza działa, nie ma istotnych braków funkcjonalnych. Mogą sobie odświeżać UI, ale to w sumie nie wiele wnosi.
UI było odświeżane rok temu ;)
 

cooler

Pionier e-mobilności
User Interface, czyli to co widzi użytkownik oprogramowania.
Tak to jest jak za komputer na kołach biorą się komputerowi ignoranci :p
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
jak za komputer na kołach biorą się komputerowi ignoranci
Po której stronie, producenta, czy użytkownika?

Bo po stronie producenta to idzie przez wszystkie branże. W motoryzacji - wiadomo, widać. W sumie, to Tesla jest tu wyjątkiem na plus. Ale mam np. elektryczne rolety, do których aplikacja jest tak zrąbana, że nawet nie próbuję jej używać, fajny automatyczny odkurzacz, z aplikacją kłującą w oczy, głośnik, którego aplikacja mnie delikatnie mówiąc wkurza, apka do zegarka, której jedyną realną funkcją jest korygowanie czasu została zrobiona wyłącznie pod użytkowników czytających od prawej do lewej itd.
A użytkownik jest od używania, a nie robienia doktoratu z instrukcji. Ma (powinien mieć) prawo do bycia ignorantem.
 
Top