A6 etron, rozważania

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Dzis w ramach przeglądu Cupry pokręciłem się po salonach.
Umówiłem się na jazde ID7 i A6 etron.
Tak dla potomnych, oferta na A6 jest nie najgorsza. Na sam początek dostałem 2X%
Czyli bazowa wersja avanta rwd z mniejszą bateria + wyposażenia na okolo 60tys i mieści się to w dofinansowaniu.

Nie drążyłem głębiej, ale myślę, że nie zostało powiedziane ostatnie słowo.
A takie A6 to jest bardzo przyjemne autko. Chyba wrodzony sentyment. Ale mi to odpowiada.
 

max0211

Nowy na Forum
Pytanie tylko, czy aby faktycznie jest lepszy niż choćby ID.7. Na forum jest kilka raczej krytycznych opinii z jazd testowych/użyczeń, ale sam chętnie dowiedziałbym się więcej. Oglądałem jedynie kilka krótszych testów na YT i również nie było zachwytu ze strony testujących.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Pytanie tylko, czy aby faktycznie jest lepszy niż choćby ID.7. Na forum jest kilka raczej krytycznych opinii z jazd testowych/użyczeń, ale sam chętnie dowiedziałbym się więcej. Oglądałem jedynie kilka krótszych testów na YT i również nie było zachwytu ze strony testujących.
Mam zamiar przetestować. W poniedziałek biore ID7 na trasę. A A6 jakoś pozniej.
Na pewno jest większy, tzn szerszy. Ma normalny bagażnik. Id7 waskie jak parowka.
 

max0211

Nowy na Forum
Koniecznie daj znać, jak wrażenia z jazdy! Mnie bardzo ciekawi zużycie energii w A6. Bateria ciut mniejsza, ale lepsza aerodynamika, silnik też zupełnie inny. ID.7 też ma chyba normalny, całkiem spory bagażnik, nie ma jedynie frunka. A przy podobnej długości samochodu, olbrzymią zaletą ID.7 będzie średnica zawracania. Trochę ponad miesiąc temu jeździłem ID.7 i byłem bardzo, bardzo zadowolony. A6 jeszcze nie miałem przyjemności jeździć, ale tak z suchych faktów i ciekawostek technologicznych to jakoś mnie nie porywa. Może finansowanie przekona ;)
 

Chmielinski

Zadomawiam się
Z pneumatyką jest pewnie przyjemniejszy, tylko taki fajny config z pneumatyką i podstawową baterią wychodzi jakoś 380k. Póki co raczej do 276k się to nie zrabatuje. Wyciszenie też powinno być lepsze.
 

max0211

Nowy na Forum
dokładnie, bardzo fajne configi wychodzą sporo ponad limit dotacji i raczej nie jest to do przeskoczenia. W tej cenie albo ID.7 w pełnej wersji, albo ciut droższe Audi a6 etron, ale ze słabszym wyposażeniem
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Na sam początek dostałem 2X%
Zastanawia mnie ten fenomen dostawania zniżki po wejściu do salonu. Po co w takim razie jest cennik?
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
dokładnie tak, zniżka była na zasadzie - "dziś przyszła nowa oferta".
Rzeczywiście ciekawa. A6 etron na dofinansowaniu... może nie być najgorszą opcją.
Gdyby to było quattro to bym wziął.
Zresztą, zniżkę na serwis gwarancyjny Cupry też dostałem nie najgorszą a nawet nie pytałem :)
 
Top