Aktualizacja Bluelink 2.0.20

BlackandWhite

Zadomawiam się
Aha, teraz ok. Swoją drogą ciekawe dlaczego Ioniq5/6 tego nie mają....wiem, że w roczniku 2025 zrobili możliwość manualnego kondycjonowania baterii...przecież to tylko soft za to odpowiada 🤨
 

BlackandWhite

Zadomawiam się
A nieprawda, KIa/Hundai mogą sterować z auta mocą pobieranego prądu .
Smart 451 też, ale nie ma apki do tego.
Z auta faktycznie nie próbowałem. Nie bardzo wiem po co z auta, jak lepszy i szybszy dostęp, który mam z wallboxa. Najlepiej gdyby z apki się dało!
 

szwajcar

Fachowiec
Aha, teraz ok. Swoją drogą ciekawe dlaczego Ioniq5/6 tego nie mają....wiem, że w roczniku 2025 zrobili możliwość manualnego kondycjonowania baterii...przecież to tylko soft za to odpowiada 🤨
Pewnie zależy to od systemu multimedialnego auta. W Ioniq5/2025 jest ten sam co w nowej Konie.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Z auta faktycznie nie próbowałem.
Nie zrozumiałeś - napisałeś że auto ZAWSZE pobiera 11 kW.
A to nie jest prawda - pobierze tyle ile sobie to auto zażyczy.
I tylko do tego się odnosiłem,.

Sposób ustawienia tego limitu jest mało istotny.
 

BlackandWhite

Zadomawiam się
Harmonogramy są jak najbardziej oki jeżeli chodzi o nocne taryfy ale mi chodzi o inny przypadek.
Jeżeli trafia mi się wyjazd w "teren" autem służbowym a elektryk zostawał by w garażu i na apce z fotowoltaiki widzę że jest ładna produkcja to wtedy odpalam ładownie na np 50% mocy i zamiast oddać to do sieci po 22 grosze ( cena RCEM z września zeszłego roku) to idzie to w auto + dom.
A którą sieć bierzemy pod uwagę przy tym e-sim??
Czy działa to tak że łączy się z btsm z najmocniejszym sygnałem??
A ja się odnosiłem do tego...
 
Top