Aktualizacje PowerUp

vwir

Pionier e-mobilności
Ja wiem, że musimy przejść całą ścieżkę. Tylko to jest dosyć zabawne - cały major release z zerowymi różnicami dla użytkownika końcowego (modele '21 i '22). Nie wiem jakie macie doświadczenie z release management, ale na ogół nie po to robi się nowy major release (czyli pierwsza liczba przed kropką) żeby użytkownik nie zauważył różnic. Ot - po prostu bawi mnie fordowskie podejście do wersjonowania i tyle ;)
Z drugiej strony cieszę się, że mam już w pełni funkcjonalny frunk.
 

miken

Zadomawiam się
W pełni Cię rozumiem! Też mam nadzieję, ze po każdej większej aktualizacji coś odczuję i zobaczę, że jest coś co w końcu poprawia funkcjonalność tego telewizora, albo będzie pokazywało na małym ekranie jakąś rekuperację, czy co tam jeszcze... albo że będę miał po przecinku procenty jeśli chodzi o baterię... a tu przez rok doszla możliwość powiększenia mapy... i kilka gierek... wolałbym Youtube albo Netflix...

BTW. W nowym interfejsie ludziom zniknęła możliwość zrobienia mapy na tzw "full screen" i zmian układu w Android Auto... 😁 ale za to jest kamerka... chciałbym też, zeby Google w Europie udostępnił głębsza integrację Android Auto z EB tak jak to już działa w USA, gdzie Google maps widzi SOC i potrafi ci zaproponować ładowanie po trasie, tak jak wbudowana nawigacja... tylko, że lepiej... 😜

Jakby nie było, nie ogarniam tej FORDowskiej logiki... 😉
 

kdldz

Zadomawiam się
Noo i mam i ja. W koncu przyszlo 4.2.1.2 i zaaktualizowal sie APIM/SYNC do nowszej wersji. To moje pierwsze OTA od wersji 1.7.1 blisko dwa lata temu.

Mysle, ze moj egzemplarz tez mial tez problem z ta wersja z jakiegos powodu, mimo ze jest MY21. Mam nadzieje, ze teraz pojdzie im juz szybciej :)
 

wemar

Fachowiec
... gdzie Google maps widzi SOC i potrafi ci zaproponować ładowanie po trasie, tak jak wbudowana nawigacja... tylko, że lepiej... 😜
Propozycje wbudowanej nawigacji są ... kuriozalne. Wybierając filtr "sieciowe" i klikając na ikonkę "szybkie" na mapie pojawiają się ładowarki w innych miastach, choć w zasięgu 5 km mam trzy 150-ki :D Nie są to nowe punkty i Ford ma wiedzę o ich istnieniu, bo w appce są widoczne.

Drugą rzeczą, której mi bardzo brakuje i to jest spory kamyk do ogródka Forda, to to, że ustalając trasę w appce, mogę ją przerzucić do każdej innej nawigacji zainstalowanej w telefonie, ale nie do nawigacji pokładowej. Z tej samej appki mogę otworzyć i zamknąć auto, a nawet zamrugać światłami, ale nie da rady przerzucić trasy, nawet po podłączeniu smartfona kablem.
 

miken

Zadomawiam się
Ktoś z Was ma dostęp do FDRSa?

Gość w Niemczech zaktualizował MY2021 Job1 do PU 6.4.0 przez FDRS... 😵
 

Attachments

  • Screenshot_20231018-200955.png
    Screenshot_20231018-200955.png
    739,8 KB · Liczba wyświetleń: 14

miken

Zadomawiam się
Dobre wieści dla MY22 i MY21!!! Nowy wygląd sync i kamerka nadchodzą! 💪😈


If you have a 22MY Mach-E the next updates you will receive will be Ford Power-Up 4.2.2.1 and Ford Power-Up 4.2.4

Ford Power-Up 4.2.2.1 brings several significant updates to SYNC:
  • 2 new games: Bridge Battle and Parking Lot.
  • A new modern design for your user interface. This includes:
    • Control of cabin temperature, fan speed and heated seats using the volume knob.
    • Refinements to the home screen to improve navigation of the screen.
    • New Status Bar icons to help you find selected features more easily.
    • Consolidated settings and Controls to more easily select, for example, drive modes.
    • Personal Profile, easily accessoible from the status bar.
    • Improvements to the Software Update feature to enable more flxible scheduling.
  • Revisions to iACC tolerance settings, following changes made in Ford Power-Up 3
Please note: As this is a major update to SYNC, you may find a small number of settings reverting back to default. These may include your drive modes and automatic folding mirrors. I would recommend that after this update, you check that these settings are as you require them.

Ford Power-Up 4.2.4 is a minor behind the scenes update to your FordPass Connect modem.

If you have a 22MY Mach-E you will then also receive will be Ford Power-Up 5.1.1

This is the only Ford Power-Up 5 update for the 22MY Mustang Mach-E. This is another minor behind the scenes update to the gateway module, that will make some minor enhancements to the software update capability of the car. You will not see any notable changes to your car.

For 21MY Mustang Mach-E customers. We will be shorting releasing all of these updates for your vehicles. We are making a final late change, which has pushed the release back slightly.
 

mALEK

Pionier e-mobilności
przed chwila wpadlo - 4.2.2.1.
nowy UI. hmm. stary lepiej wygladal, ten jakis taki , male ikonki, czcionki. jeszcze bardziej widac , ze wielki ekran ale nie jest wykorzystany. ikony graficznie tez jakies takie bez logicznego stylu. z lapanki jakiejs czy jak.
ediy: i jest 4.2.4
 
Last edited:

miken

Zadomawiam się
Poprawki wizualne, w tym ładniejsze ikonki i trochę uporządkowania tego bajzlu dostaniesz w PU 6.4.0... nazwali to tam "ulga dla oczu" 😂

Niemcy niemalże odrazu po 4.2.2.1 dostali 4.2.4, więc nie zdziw się jeśli jutro lub w sobotę doleci kolejna aktualizacja a po niej 5.1.1 bo i to u Niemców już leci... 😈

W dyskusji na PowerPass Community dzisiaj gość w Forda napisał, że w związku z wymogami regulatora, usunęli tolerancję na aktywnym tempomacie więc jesli wam zniknęło i już nie możecie ustawić +2..+5... Do prędkości ze znaku, to ta opcja już nie wróci... 😏
 
Last edited:
Top