*ANKIETA* Czy masz problem z wibracjami kierownicy w nowej Tesli Highland?

Czy spotkałeś się z drganiami kierownicy przy określonej prędkości(tylko tesla model 3 Highland)?

  • Tak, mam drgania kierownicy, problem nierozwiązany

    Votes: 16 20,3%
  • Tak, były drgania, rozwiązałem problem(napisz jak!)

    Votes: 4 5,1%
  • Nie, nie mam takiego problemu.

    Votes: 59 74,7%

  • Total voters
    79
  • Poll closed .

gr4d

Fachowiec
Model: Tesla model 3 Long Range AWD
Rok produkcji: Marzec/kwiecień 2024
Opony: michelin e-primacy, standard od tesli
Felga: fabryczne tesli photon
Rozmiar felgi: 18"
Opis: Już po odbiorze 31.05.2024 delikatne drgania na kierownicy przy prędkości 90+. W deszczu lub na mokrej nawierzchni dodatkowo zauważalne drganie kierownicy gołym okiem. Na ten moment przejechane 1400km i problem dalej jest. Zgłoszone do serwisu, termin na 25.06. Dam znać po.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Tak zrobię, dzięki za pomysł.
 

karolsko

Zadomawiam się
Model: Tesla model 3 highland LR
Rok produkcji: grudzień 2023
Opony: michelin e-primacy, standard od tesli
Felga: fabryczne tesli photon
Rozmiar felgi: 18"
Opis: brak drgań, nie były podejmowane żadne działania ekstra w tym zakresie, przebieg 7kkm
 

eugtor

Posiadacz elektryka
Model: Tesla Model 3 LR Highland
Rok produkcji: Q2 2024
Opony: standard od Tesli
Felga: fabryczne Photon
Rozmiar felgi: 18"
Opis: brak drgań, pojawiają się "mrowienia" odpowiednio do nawierzchni (im więcej kamyczki w asfalcie tym bardziej odczuwalna ta "informacja zwrotna" co uważam za normę, przebieg 800 km
 

dyz

Nowy na Forum
Model: Tesla model 3 highland RWD
Rok produkcji: Q2 2024
Opony: michelin e-primacy, standard od tesli
Felga: fabryczne tesli photon
Rozmiar felgi: 18"
Działania podjęte przez serwis: brak, jeszcze nie zgłosiłem
Opis: Odbiór auta 08.06.2024 i powrót do domu ok. 300 km głownie drogą ekspresową - absolutny brak drgań na kierownicy. Odetchnąłem z ulgą ponieważ podczas jazdy testowej przed zakupem były wyraźne wibracje od ok 120 km/h. Niestety już kilka dni później, podczas kolejnej trasy ekspresówką zaczęły pojawiać się wibracje z różnym nasileniem. W szczytowym momencie były tak mocne, że po puszczeniu kierownicy były widoczne gołym okiem. Obecnie drgania pojawiają się i znikają z różnym nasileniem.
Poza tym w menu serwisowym mam mam mnóstwo błędów "SCCM_a016_hardwareError" oraz ostatnio pojawił się błąd "SCCM_a028_parkButtonShortToGround". Zamierzam zgłosić temat do serwisu, jednak jeszcze nie teraz, ponieważ z tego, co wiem Tesla ciągle nie ma rozwiązania, a szkoda mi czasu na wycieczki do Ząbek.
Obecny przebieg auta to 1700 km
 

6a8

Posiadacz elektryka
Pamiętajcie, że serwis w Katowicach już działa, może ktoś będzie miał bliżej.
Jak Was czytam, to zastanawiam się nad jakimś "obiektywnym" punktem odniesienia.
Jak się bez kierunkowskazu przejeżdża przez przerywaną, to włącza się takie wibracyjne ostrzeganie na kierownicy. Czy to jest porównywalne, i jak ewentualnie się to ma do Waszych odczuć ?

I może warto jeszcze dodać do ankiety : jakie masz błędy w menu serwisowym ?
 
Last edited:

lvlthn

Pionier e-mobilności
I może warto jeszcze dodać do ankiety : jakie masz błędy w menu serwisowym ?
Wydaje mi się że nie jest to rozsądny pomysł.

O ile ma to dużą wartość diagnostyczną, to część użytkowników nie będzie wiedziała/chciała/powinna wchodzić w te menu, z różnych powodów(np. żeby nie zrobić sobie, komuś lub aucie krzywdy)
 

dyz

Nowy na Forum
Wydaje mi się że nie jest to rozsądny pomysł.

O ile ma to dużą wartość diagnostyczną, to część użytkowników nie będzie wiedziała/chciała/powinna wchodzić w te menu, z różnych powodów(np. żeby nie zrobić sobie, komuś lub aucie krzywdy)
Dostęp do tego menu nie jest jakoś szczególnie chroniony ani ukryty, a samo wejście, odczytanie błędów i wyjście nikomu krzywdy nie zrobi
 
Top