Aplikacja Greenway - cały czas miga

Olecki

Pionier e-mobilności
Niezbyt często korzystam z Greenwaya, mam kartę RFID więc z aplikacji na androida niespecjalnie muszę korzystać, skończyła mi się jednak ważność karty i chciałem podpiąć nową do konta. Niestety po włączeniu aplikacja cały czas miga i praktycznie uniemożliwia korzystanie z telefonu, nawet bardzo ciężko ją wyłączyć. Z tego co widzę to według ocen w Google Play nie tylko ja mam podobny problem. Ktoś wie jak to rozwiązać? Zdaje się że części osób działa a reszcie nie.
 

inter

Pionier e-mobilności
Dodawałem kartę ale przez przeglądarkę, w aplikacji nie znalazłem takiej mozliwości.
 

Ja2nek

Zadomawiam się
Miałem ostatnio taki sam problem, pomogło odinstalowanie i zainstalowanie ponowne...
Co prawda wpadłem na to dopiero po pewnym czasie. a ładowarke odpaliłem sobie przez kompa, ze strony greenwaya...
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Miałem ostatnio taki sam problem, pomogło odinstalowanie i zainstalowanie ponowne...
Co prawda wpadłem na to dopiero po pewnym czasie. a ładowarke odpaliłem sobie przez kompa, ze strony greenwaya...
Ok, reinstall aplikacji pomógł, przynajmniej można się do niej zalogować.

Dodawałem kartę ale przez przeglądarkę, w aplikacji nie znalazłem takiej mozliwości.
W aplikacji po kliknięciu dodaj kartę od razu otwiera link do strony www na portalu klienta. Dla korzystających głównie z telefonu jest to szybsze niż osobne logowanie przez stronę.
 

luki

Pionier e-mobilności
Miałem kiedyś to samo - wylogowales się ze strony, i aplikacja przekierowywala w kółko.
Nie trzeba odinstalowywać, ale trzeba usunąć pamięć (chyba tylko podręczną) aplikacji
 

Olecki

Pionier e-mobilności
U mnie usunięcie pamięci podręcznej nie pomogło (od tego zacząłem), dopiero reinstalacja pomogła.
 

6a8

Posiadacz elektryka
U mnie usunięcie pamięci podręcznej nie pomogło (od tego zacząłem), dopiero reinstalacja pomogła.
Jak możesz, to zgłoś, może to poprawią.
 
Top