Moya, póki co, milczy. "Przekazali do odpowiedniego działu" i cisza ;-)
Zaś od piątku mam dostęp do portalu Shell Fleet Hub. Zamówiłem kartę i jest w drodze, ale dziś zauważyłem, że na portalu jest już nr karty EV, który można dodać do Shell Recharge (
więc z tym nie trzeba czekać aż karta, fizycznie dotrze). Niedługo zrobię próbne ładowanie i będę czekał na fakturę.
Jak ktoś ma JDG i chcę kartą flotową Shell, to trzeba wysłać maila na :
[email protected] , że "próba rejestracji w SFA nie powiodła się" i podać :
NIP oraz nazwa firmy , Ilość potrzebnych kart paliwowych, Miesięczne zapotrzebowanie na paliwo (wyrażone w litrach / lub kwocie miesięcznej przeznaczonej do tankowania floty), Rodzaj tankowanego paliwa (diesel / benzyna / elektryk) , dane kontaktowe.
"próba rejestracji w SFA nie powiodła się" oznacza, że rejestracja przez apkę Shell Fleet App nie zadziałała: dla JDG nie zadziała, bo Dun & Bradstreet nie przekazuje pełnych danych firm z CEIDG , w celu zapewnienia prywatności.