Aplikacja z roamingiem i faktura zbiorcza

wxwx78

Fachowiec
Nie ma co ich tłumaczyć.
Firma która nie ogarnia własnej aplikacji i kasuje inną kwotę, niż wyświetla w cenniku w momencie w którym rozpoczynasz ładowanie, nie jest warta zainteresowania.
Ja tam dam im szansę. Każdy się może pomylić. Nadal jestem pod wrażeniem pomysłu (zbiorcza faktura), darmowej karty rfid oraz łatwości rejestracji.
 

wxwx78

Fachowiec
Moya, póki co, milczy. "Przekazali do odpowiedniego działu" i cisza ;-)

Zaś od piątku mam dostęp do portalu Shell Fleet Hub. Zamówiłem kartę i jest w drodze, ale dziś zauważyłem, że na portalu jest już nr karty EV, który można dodać do Shell Recharge (więc z tym nie trzeba czekać aż karta, fizycznie dotrze). Niedługo zrobię próbne ładowanie i będę czekał na fakturę.

Jak ktoś ma JDG i chcę kartą flotową Shell, to trzeba wysłać maila na : [email protected] , że "próba rejestracji w SFA nie powiodła się" i podać :
NIP oraz nazwa firmy , Ilość potrzebnych kart paliwowych, Miesięczne zapotrzebowanie na paliwo (wyrażone w litrach / lub kwocie miesięcznej przeznaczonej do tankowania floty), Rodzaj tankowanego paliwa (diesel / benzyna / elektryk) , dane kontaktowe.
"próba rejestracji w SFA nie powiodła się" oznacza, że rejestracja przez apkę Shell Fleet App nie zadziałała: dla JDG nie zadziała, bo Dun & Bradstreet nie przekazuje pełnych danych firm z CEIDG , w celu zapewnienia prywatności.
 

Krk

Posiadacz elektryka
Ja umowę podpisałem z Shellem i czekam już ponad miesiąc na dostęp do SFH. Nie mam pojęcia dlaczego? Dzwoniłem wczoraj było zdziwienie że nie dostałem. Ale nadal nie przysłali. To chyba taki standard korporacyjny. Jutro dzwonię do skutku.
 

wxwx78

Fachowiec
Ja umowę podpisałem z Shellem i czekam już ponad miesiąc na dostęp do SFH. Nie mam pojęcia dlaczego? Dzwoniłem wczoraj było zdziwienie że nie dostałem. Ale nadal nie przysłali. To chyba taki standard korporacyjny. Jutro dzwonię do skutku.
Napisz do swojego opiekuna lub na [email protected]
 
Top