Artykuł, Tesla

ClassicGOD

Leaf on the wind
Atlas od Boston Dynamics to "tylko" platforma rozwojowa. Tak jak wyżej linkowany "Big Dog" był platformą rozwojową która doprowadziła do obecnie dostępnego w sprzedaży Spot'a (
)

Tesla bardziej promuje gotowy produkt a i tak nowa generacja Atlasa robi na mnie większe wrażenie
 

Michal

Moderator
Atlas od Boston Dynamics to "tylko" platforma rozwojowa. Tak jak wyżej linkowany "Big Dog" był platformą rozwojową która doprowadziła do obecnie dostępnego w sprzedaży Spot'a (
)

Tesla bardziej promuje gotowy produkt a i tak nowa generacja Atlasa robi na mnie większe wrażenie
Moim zdaniem jest podstawową różnią w podejściu do stawiania celu tym robotom.
Boston dynamics ma na celu bardzo dokładne definiowanie zadań albo dosłownie sterowanie robotem.

Tesla ma na celu przyjmowanie komend w stylu "podlej kwiaty".
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie wiem na ile to prawda ?
tempFileForShare_20241024-082412_copy_988x267.jpg
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Nie wiem na ile to prawda ?
View attachment 21371
Dobrze by było podać wiarygodne, sprawdzone źródło

Ale jak to widzisz Bronku, skoro nawet sprzęt fizycznie(mcoowanie, kable, podłączenia, zasilanie) nie jest kompatybilny między HW3 i HW4

Jest to technicznie bardzo mało prawdopodobne, dodatkowo tesla też nie strzeli sobie w stopę i nie zmniejszy w ten sposób sprzedaży nowych aut.
Taka zmiana mogłaby zamieszać na rynku używanych tesli
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Dobrze by było podać wiarygodne, sprawdzone źródło

Ale jak to widzisz Bronku, skoro nawet sprzęt fizycznie(mcoowanie, kable, podłączenia, zasilanie) nie jest kompatybilny między HW3 i HW4

Jest to technicznie bardzo mało prawdopodobne, dodatkowo tesla też nie strzeli sobie w stopę i nie zmniejszy w ten sposób sprzedaży nowych aut.
Taka zmiana mogłaby zamieszać na rynku używanych tesli
zrobią żeby było kompatybilne ;-D
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Dobrze by było podać wiarygodne, sprawdzone źródło

Ale jak to widzisz Bronku, skoro nawet sprzęt fizycznie(mcoowanie, kable, podłączenia, zasilanie) nie jest kompatybilny między HW3 i HW4

Jest to technicznie bardzo mało prawdopodobne, dodatkowo tesla też nie strzeli sobie w stopę i nie zmniejszy w ten sposób sprzedaży nowych aut.
Taka zmiana mogłaby zamieszać na rynku używanych tesli
raczej chodzi o coś innego.
Oni są świadomi tego, że jak już uda się opracować w pełni działające FSD to w nim nie będzie chodziło o wydajność komputerków.
Póki FSD nie działa jak powinno - moc jest istotna aby nadrabiać jej niedociągnięcia.
Z czasem będzie można przenieść jej możliwości do słabszych sprzętów.

Ale... to jest raczej "logika" i pobożne życzenia. Które zostaną zweryfikowane przez życie
Natomiast marketing musi działać już.
:)
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Ale MElon jednak obiecuje:

Hardware 3​

  • “Vast Majority” of Tesla’s vehicles on the road today will be capable of autonomy
  • Tesla will continue to iterate FSD on HW4 first, and then backport to HW3
  • HW3 does not “fundamentally support” kernel features, and Tesla has to use tricks and additional work to get it to function
  • Elon admits he is not 100% sure HW3 will be capable of autonomy
  • If HW3 cannot do the job, Tesla will upgrade HW3 computers for owners who have purchased FSD.
    • Tesla has previously said multiple times this was not possible, this is big news
    • Upgrade will only cover the inference computers, not cameras or other parts
 

Najnowsze dyskusje

Top