Audi Q4 e-tron / opinie

viallos

Pionier e-mobilności
Co wyście się na ten tempomat uparli. Tempomat nieadaptacyjny w Audi jest w standardzie. Poza tym w polskich warunkach adaptacyjnego nie da się używać.
Mam samochody z aktywnymi tempomatami i tego nie używam gdyż zdążą ci wjechać ze 3 samochody z prawego pasa zanim to się zorientuje że powinno jechać. Poza tym te wszystkie gadżety odbierają jakość z jazdy .. ja raczej wszystkie wspomagacze wyłączam jak najszybciej. No i nie porównujcie Audi Q4 rodzinnego suva z malutką Teslą. Q4 jest naprawdę przestronny ... dzieci mają tyle samo miejsca z tyłu co w Q7. Ci co piszą że to mały samochód nigdy w nim nie siedzieli.
Mustang naprawdę mnie zaskoczył jakością, ale wcale nie jest przestronniejszy od Q4 a jakość podróżowania, resorowania jest zdecydowanie na niższym poziomie od Q4. Jeżdżąc dookoła komina .. po chopkach wokół szkół , boisk itp ...raczej nie będzie komfortowo bo jest najzwyczajnie bardzo twardo zestrojony.
 

ATnet

Posiadacz elektryka
W korku jest wręcz nieoceniony, a Audi bez tych wszystkich bajerów jest nic a nic premium, to po co kupować golasa skoro właśnie te systemy wyznaczają poziom technologiczny i komfort.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Z aktywnym tempomatem jest dokładnie odwrotnie niż piszesz. W bardziej cywilizowanych krajach ludzie jeżdżą bardziej równo i płynnie i wystarcza w zupełności zwykły tempomat ustawiony na jedną prędkość. Aktywny przydaje się właśnie wtedy, gdy jazda jest bardziej nerwowa, jak u nas w kraju.

Jesteś w 100% pewien, że zwykły tempomat jest w standardzie?
 

Attachments

  • Screenshot_2021-10-18-06-37-06-404_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-10-18-06-37-06-404_com.android.chrome.jpg
    291,3 KB · Liczba wyświetleń: 12

Chmielinski

Zadomawiam się
Ja w gruncie rzeczy nie mam nic do samochodów bez tempomatu czy innych udogodnień, dopóki kosztują odpowiednio mniej, a jak ktoś proponuje niewielkiego SUVa z silnikiem 204KM bez nawet zwykłego tempomatu za 250k to chce mi się śmiać.
 

solik

Pionier e-mobilności
W 2018 roku nabylem VW Polo w dosyc podatawowej konfiguracji i mial asystenta hamowania w standardzie, nabyte w tym samym roku nowe Audi S3 nie mialo :) moze nie chca rozpraszac klienteli swoim wyposazeniem, moze ktos np lubi zaslepki na kierownicy.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ja się spotkałem z przypadkiem gdzie ktoś zapomniał podczas konfigurowania audi zaznaczyć 'wyłącznik poduszki powietrznej pasażera' i później mocno się zdziwił przy odbiorze auta.
Pewnie to też było podyktowane rozpraszaniem kierowcy w czasie jazdy. W sumie fotelik na miejscu pasażera rozprasza ;)

@viallos nie zrozum mnie źle - ja absolutnie nie jestem przeciwny Q4. Tylko porównywanie go w wersji 'golas totalny' z innymi autami i twierdzenie że on wcale nie jest droższy jest średnio miarodajne i tyle. Oczywiście można sobie tłumaczyć że tempomat niepotrzebny, czujniki parkowania niepotrzebne, kamery niepotrzebne, etc. Można kupić auto bez tego wszystkiego i cieszyć się, bo chce się mieć audi no i dobrze. Każdy ma to co lubi.
 

narpaw

Nowy na Forum
Audi (i grupa VW) ma bardzo atrakcyjną formę leasingu z wykupem. Tak dla porównania:
1. Przyzwoicie wyposarzone Q4 40 (fotele sportowe z ekoskóry, pełen pakiet multimedialny z virtualną rzeczywistością, aktywny tempomat, podgrzewane fotele, lusterka, ściemniające się lusterko wew, czujniki cofania, chyba kamera, parking system) kosztuje 252tys. a rata leasingu na 4 lata wynosi 2440 netto przy wkładzie 5%.
2. Mustang RWD 75 z pakietem technologicznym kosztuje 225tys a rata leasingu przy takich samych warunkach 2400 netto.

Czyli w ciągu okresu leasingowego te samochody kosztują dokładnie tyle samo.
Dzieje się tak ponieważ w Audi spłaca sie w tym okresie 40% wartości a w Fordzie 48%.

Podstawowe pytanie jak bardzo restrykcyjni są przy zwrotach auta. Albo czy w Audi są bardziej restrykcyjni niż w Fordzie? Ma ktoś doświadczenia?
 

Cav

Pionier e-mobilności
Audi (i grupa VW) ma bardzo atrakcyjną formę leasingu z wykupem. Tak dla porównania:
1. Przyzwoicie wyposarzone Q4 40 (fotele sportowe z ekoskóry, pełen pakiet multimedialny z virtualną rzeczywistością, aktywny tempomat, podgrzewane fotele, lusterka, ściemniające się lusterko wew, czujniki cofania, chyba kamera, parking system) kosztuje 252tys. a rata leasingu na 4 lata wynosi 2440 netto przy wkładzie 5%.
2. Mustang RWD 75 z pakietem technologicznym kosztuje 225tys a rata leasingu przy takich samych warunkach 2400 netto.
Ioniq w Arvalu (wynajem 3 lata) kosztuje 1540 zł, więc ta oferta Audi taka sobie jest...
 

solik

Pionier e-mobilności
Tylko w Audi znasz cene za jaka mozesz wykupic samochod - bo mozesz, jest to leasing operacyjny nie stricte wynajem

w Arvalu sie dowiesz miesiac przed oddaniem auta

Podstawowe pytanie jak bardzo restrykcyjni są przy zwrotach auta. Albo czy w Audi są bardziej restrykcyjni niż w Fordzie? Ma ktoś doświadczenia?
Nie jest to tajemnica, te same reguly sa dla kazdej firmy nalezacej do PZWLP


to samo dostaniesz w Arvalu, Audi (Volkswagen Bank), Lexusie (Toyota Bank)


przerabialem temat - jesli w aucie nie palisz, nie masz tendencji do chamskiego obdrapywania felg ani tez pecha ze co miesiac ktos ci obija auto na parkingu to odbywa sie to zwrot odbywa sie przezroczyscie

a zamiast oddawac do banku/dealera mozna sprobowac zrobic cesje i wtedy masz wywalone na drobne uszkodzenia, cesjonariusza sprawa, on podpisuje glejt ze zapoznal sie z pojazdem

a jesli sa szkody to przed oddaniem robisz z AC z ochrona znizek ;-)

PS Audi ma fajna stronke gdzie mozna sobie zasymulowac cos:


jest to z tego finansowania Perfect Lease, wada sa ograniczone opcje konfiguracji - z gory okreslone pakiety
 
Last edited:
Top