Automatyczne światła drogowe

Michal

Moderator
Niestety z dyskusji które wywiązały się na ten temat w kilku wątkach na Twitter odnoszę wrażenie, że to są zupełnie nowe lampy.
 

Ciechan

Fachowiec
Niestety z dyskusji które wywiązały się na ten temat w kilku wątkach na Twitter odnoszę wrażenie, że to są zupełnie nowe lampy.
niech one się zaczną w poprawnym momencie wyłączać i będzie git ;) nie brakuje mi w nich matryc aż tak bardzo (czyli selektywnego świecenia), jak właśnie prawidłowego działania high beamu. Matryce są wg mnie trochę przereklamowane.
 

Michal

Moderator
To ja jeszcze tylko dodam, że to zespół AI/ML (Artificiality Intelligence / Machine Learning), będzie musiał oprogramować te światła, żeby działały, a na to chyba nie ma obecnie parcia, bo jest na FSD. Nie spodziewałbym się tutaj większych zmian w ciągu najbliższego roku...
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Chyba masz rację.
Na rynku amerykańskim przepisy ograniczają możliwość stosowania inteligentnych lamp.
A parcie mają na FSD, bo klient amerykański ten kierunek doceni.
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
To ja jeszcze tylko dodam, że to zespół AI/ML (Artificiality Intelligence / Machine Learning), będzie musiał oprogramować te światła, żeby działały, a na to chyba nie ma obecnie parcia, bo jest na FSD. Nie spodziewałbym się tutaj większych zmian w ciągu najbliższego roku...
Wykrywanie zbliżających się pojazdów w nocy maja już ogarnięte.
Zresztą to dosyć banalny problem w porównaniu z rozwijaniem FSD.

Sądzę, że gdyby planowali to wprowadzić za 5 lat, odpuściliby też projektowanie nowych reflektorów.
 

solik

Pionier e-mobilności
Jak to mawiaja lepsze gowno niz nic ;) chociaz po 4 segmenty na lampe by sie przydaly jak w jakims golfie 7 z wczesnych produkcji
 
Top