Awarie ładowarek pokładowych Citroën, Jeep, Opel i Peugeot

cooler

Pionier e-mobilności
A - i dlatego padło niemieckie OBC. To wszystko tłumaczy...
Ktoś to musiał zatwierdzić i pewnie nie był to niemiecki tylko francuski inżynier. A jak już zatwierdził i okazało się że to kupa to trzeba było wziąć na klatę i wymieniać na takie które działa.
Ale Francja kojarzy mi się z południowym "jakoś to będzie". No i jest jakoś, ale nie jakość.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
A częściej niż akumulatory 12V i układy ich ładowania? No nie sądzę.

Czy w Zoe styczniki sklejały się częściej niż padały pompy ciepła? Znajdziesz tutaj na forum chociaż jedną uszkodzoną Zoe ze sklejonymi stycznikami? Bo z padniętymi pompami znajdziesz conajmniej klika.

Leaf miał problemu z OBC tylko na samym początku produkcji, przez 2 lata. Dużo większym problemem były rozładowujące się akumulatory 12V, bo dotykały również późniejszych roczników.

W i3 chyba jednak częściej padają silniki (w szczególności ich ułożyskowanie), niż OBC.

Silniki i baterie trakcyjne to nie jedyne komponenty w samochodach elektrycznych
Potrafisz czytać ze zrozumieniem czy tylko tak pierdzielisz głupoty żeby coś popisać? Wyraźnie zaznaczyłem że chodzi o główne (czyli te najdroższe i najważniejsze) komponenty BEV a Ty porównujesz aku za 300 złotych z OBC za 10k+. I tak, z tych drogich części to OBC pada zdecydowanie najczęściej, porównując do innych to praktycznie rząd wielkości więcej.
 

KrzysztofFly

Moderator
Przeczytałem cały wpis na elektrodzie, obejrzałem również dokładnie wszystkie fotki i już wiem na 100% w czym jest problem i kto zrobił Stellantisowi psikusa ;).
Dla tych którzy po przeczytaniu wpisu i zapoznaniu się ze zdjęciami na to nie wpadli, dołączam fotki zaczerpnięte z wpisu na:
Zaznaczyłem elementy, na których znalazło się logo winowajcy ;) No chyba każdy je rozpoznaje ;)
7437265500_1740307477.jpg
 

cooler

Pionier e-mobilności
Przeczytałem cały wpis na elektrodzie, obejrzałem również dokładnie wszystkie fotki i już wiem na 100% w czym jest problem i kto zrobił Stellantisowi psikusa ;).
Dla tych którzy po przeczytaniu wpisu i zapoznaniu się ze zdjęciami na to nie wpadli, dołączam fotki zaczerpnięte z wpisu na:
Zaznaczyłem elementy, na których znalazło się logo winowajcy ;) No chyba każdy je rozpoznaje ;)
View attachment 26234
Siara. I wszystko jasne :)
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Przeczytałem i oczom nie wierzę, wiele osób tu na forum chwali cytryny za bezawaryjność, a tu takie kwiatki.
Spotkał się już ktoś z Was z takim problemem?


Osobiście omijam produkty Stellantis szerokim łukiem, ale Renault 5 akurat mi się podoba, czy renówka ma coś wspólnego z ww koncernem?
No ja mam Stellantisa, i o niebo mniej problemów niż Tesla kolegi @cooler. Po prostu zero usterek czy awarii.
 

cooler

Pionier e-mobilności
No ja mam Stellantisa, i o niebo mniej problemów niż Tesla kolegi @cooler. Po prostu zero usterek czy awarii.
No właśnie pamiętałem Twoje zeznania że nic się nie dzieje (zazdroszczę, moja Tesla była by cudowna gdyby nie te awarie), ale wg tego artykułu jest to plaga na poziomie 1.2 PureTech. Czyli każde auto wcześniej czy później, niektóre po parę razy.
Obserwuję bo wynajem e-208 w kwocie kilkaset PLN bym przytulił.
 

walik22

Zadomawiam się
No właśnie pamiętałem Twoje zeznania że nic się nie dzieje (zazdroszczę, moja Tesla była by cudowna gdyby nie te awarie), ale wg tego artykułu jest to plaga na poziomie 1.2 PureTech. Czyli każde auto wcześniej czy później, niektóre po parę razy.
Obserwuję bo wynajem e-208 w kwocie kilkaset PLN bym przytulił.
Wydaje mi się że nie każde bo psują się te 11kW a jednofazowe 7,4kW chyba nie.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022

Vicek

Użytkownik
Zależy pewnie od rocznika i serii. Lata produkcji 2021-22 były pewnie narażone na zaburzenia w łańcuchach dostaw przez pandemię i różne rzeczy mogły się dziać.
 
Top