Bagażnik dachowy Tesla3

slawexxx44

Nowy na Forum
czekam na stały dowód. ale na przeglądzie mam maksymalnie masa całkowita ciągniętej przyczepy zaznaczone jako X. Rozumiem, że legalnie nie będzie szans na retrofit? Wolałbym wozić narty/ rowery na haku niż na dachu
 

usrobo

Posiadacz elektryka
a jaki macie problem z bagażnikiem? Tesla oferuje oryginał, punkty montażowe są oryginalne wiec chyba wiedzą co robią?
na necie jest dużo filmów z montażu. nic ze szkłem się nie robi.
czegoś nie wiem ?
 

slawexxx44

Nowy na Forum
a jaki macie problem z bagażnikiem? Tesla oferuje oryginał, punkty montażowe są oryginalne wiec chyba wiedzą co robią?
na necie jest dużo filmów z montażu. nic ze szkłem się nie robi.
czegoś nie wiem ?
raz, że mało komfortowo wrzuca się na rower na dach (tak zakładam, nigdy nie probowalem). Dwa znacznie większy opory plus szum. Trzy znacznie mniejszy zasięg.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
ale na przeglądzie mam maksymalnie masa całkowita ciągniętej przyczepy zaznaczone jako X
Sprawdź jeszcze homologację (dokument EC Certificate of Conformity) otrzymaną od Tesli, sekcja "Masses".
Z tego co wiem hak musisz mieć wbity w dowód (co wymaga homologacji samochodu do haka i homologacji haka) niezależnie od tego, czy i jak go używasz.
na necie jest dużo filmów z montażu. nic ze szkłem się nie robi.
Jest też dużo informacji o pękniętych dachach.
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
raz, że mało komfortowo wrzuca się na rower na dach (tak zakładam, nigdy nie probowalem). Dwa znacznie większy opory plus szum. Trzy znacznie mniejszy zasięg.
Wrzucanie roweru na dach Tesli 3 nie jest trudne - to dość niskie auto. Ja nawet widzę zaletę przy szklanym dachu - rower cały czas mamy na oku i widać jakby się coś nie tak z nim działo podczas jazdy:)
Jest też dużo informacji o pękniętych dachach.
Można poprosić o jakieś przykłady? Nawet u Bjorna na kanale widziałem jak montował to u siebie. W dodatku same belki (oraz ich elementy mocujące) nie mają styku ze szklanym dachem. Dlaczego więc dach miałby pękać?
 

TomTom

Zadomawiam się
Wrzucanie roweru na dach Tesli 3 nie jest trudne - to dość niskie auto. Ja nawet widzę zaletę przy szklanym dachu - rower cały czas mamy na oku i widać jakby się coś nie tak z nim działo podczas jazdy:)

Można poprosić o jakieś przykłady? Nawet u Bjorna na kanale widziałem jak montował to u siebie. W dodatku same belki (oraz ich elementy mocujące) nie mają styku ze szklanym dachem. Dlaczego więc dach miałby pękać?

 

ciastek

Pionier e-mobilności
Można poprosić o jakieś przykłady?

Niektórym szyba pękała przy dokręcaniu śruby ręką, bez narzędzi.
Warto wspomnieć, że dawniej Tesla zalecała dokręcać belki z siłą nie większą niż 9 Nm (screen), a w obecnej instrukcji zaleca siłę nie większą niż 3,5 Nm. Więc coś było na rzeczy.
 

slawexxx44

Nowy na Forum
a czy słyszałeś może coś o retrofitach z hakami? znalazłem coś takiego: https://ehaki.pl/brink-rmc-hak-holo...rd3zGsMPfcdU0Ko07f9pPJJ5D7cijbqcaAnGtEALw_wcB

Ale nie wiadomo czemu pisze że nie pasuje do Performance czyli mojego modelu:/
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
a czy słyszałeś może coś o retrofitach z hakami? znalazłem coś takiego: https://ehaki.pl/brink-rmc-hak-holo...rd3zGsMPfcdU0Ko07f9pPJJ5D7cijbqcaAnGtEALw_wcB

Ale nie wiadomo czemu pisze że nie pasuje do Performance czyli mojego modelu:/
Może dlatego że Tesla nigdy nie wypuszczała Performance z hakiem ze względu na jej obniżenie w porównaniu do SR i LR. Z drugiej strony to szkoda 4 letniej gwarancji. Też bym chętnie założył gdyby nie gwarancja.
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
Na tych wszystkich filmikach i instrukcji jest pokazane jak to dokręcać. klucz trzeba trzymać w pionie żeby nie wymusić dużej siły.
 
Top