Bagażnik rowerowy na hak

KrzysztofFly

Moderator
Co ciekawe, to mój samochód nigdy nie pokazuje zużycia chwilowego więcej niż 50kW ;), a samochód demo, którym jeździłem przed zakupem pokazywał maksymalnie 75kW. Zapewne koncern stwierdził, że nie ma co stresować klientów chwilowym zużyciem ;). Zresztą moja Alfa Romeo Stelvio (w sumie też Stellantis) nigdy nie pokazuje większego zużycia niż 15l/100km (nawet chwilowego), chociaż przy dynamicznej jeździe, to nawet średnia może być dużo większa.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Tak to wygląda w moim e-C4
View attachment 6138
Zdaje się, że to tyle jeśli chodzi o instalację haka do montażu bagażnika rowerowego... :confused: Swoją drogą ciekawe dlaczego Niemcy i Brytyjczycy mają taką możliwość. Homologacja chyba powinna być taka sama na całą Unię Europejską?
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Sprzedawca przysłał fotkę tabliczki znamionowej. Producent z UE, przeznaczenie dla tego modelu (e-C4). Chyba się z tym przejdę do diagnosty niech się wypowie.
citroen-ec4.jpg
 

Wprost1986

Nowy na Forum
Polska e c4...czyli mozna doczepic cos o wadze 900 kg?
 

Attachments

  • 16596976675767205138964040337382.jpg
    16596976675767205138964040337382.jpg
    1,6 MB · Liczba wyświetleń: 16

Olecki

Pionier e-mobilności
A co masz w rubrykach w rubrykach F1, F2 i F3? Z takiego dowodu wynika iż możesz ciągnąć przyczepę o masie maksymalnie 1200 kg (jeśli jest wyposażona w system hamulcowy) lub 690 kg (bez hamulców) o ile łączna masa samochodu (wraz z pasażerami i ładunkiem) i przyczepy nie przekroczy wartości z pola F3.
 

Najnowsze dyskusje

Top