Be Charge

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Trzeci dzień w BeCharge cała PL na czerwono.
Losowo wybralem 2 czy 3 lokalizacje Ionity w CZ i też niedostępne.
Jedyne co mi się w CZ wyświetla jako dostępne to Lidle.
Czy już pora się pożegnać z tym operatorem?
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Trzeci dzień w BeCharge cała PL na czerwono.
Losowo wybralem 2 czy 3 lokalizacje Ionity w CZ i też niedostępne.
Jedyne co mi się w CZ wyświetla jako dostępne to Lidle.
Czy już pora się pożegnać z tym operatorem?
słabo, mam 170kwh do 19 września i się zastanawiam... A najgorsze jest to że nie odpowiadają na pytania emailowe, na infolini nic się człowiek nie dowie (a telefony do nich kosztują..). Miałem problem z fakturą i go rozwiązali po 2 tygodniach, w tym czasie miałem konto zablokowane (dobrze że jedno z 2).
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
słabo, mam 170kwh do 19 września i się zastanawiam... A najgorsze jest to że nie odpowiadają na pytania emailowe, na infolini nic się człowiek nie dowie (a telefony do nich kosztują..). Miałem problem z fakturą i go rozwiązali po 2 tygodniach, w tym czasie miałem konto zablokowane (dobrze że jedno z 2).
Właśnie kurcze jakieś jaja. Też im zrobiłem zgłoszenie serwisowe - może większa ilość zgłoszeń zmobilizuje ich do działania..
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Ktoś z was dostał jakaś odpowiedź od nich? Bo u mnie cisza, email i na FB i zero odpowiedzi czy to kiedyś wróci..
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Ktoś z was dostał jakaś odpowiedź od nich? Bo u mnie cisza, email i na FB i zero odpowiedzi czy to kiedyś wróci..
U mnie też cisza
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Jak wyżej.
Cisza.
Może źle szukałem, ale nie odnajduję Ionity na Węgrzech - same Lidle...
U nas czy w Czechach (wczoraj) były choć na czerwono.
 

domingo

Fachowiec
Będzie ciekawie, chociaż chciałbym tego uniknąć...
Nie zużyłem ani kWh w tym okresie, planuję całe 100 kWh zużyć 09.09.2023, a już 12.09.2023 mam odnowienie (nowy okres) abonamentu. Jeśli z ich winy (bo praktycznie wszystko) w Polsce na czerwono to będzie się trzeba bić i wystąpić o chargeback. Bo jak dla mnie jest to niedostarczenie usługi.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Będzie ciekawie, chociaż chciałbym tego uniknąć...
Nie zużyłem ani kWh w tym okresie, planuję całe 100 kWh zużyć 09.09.2023, a już 12.09.2023 mam odnowienie (nowy okres) abonamentu. Jeśli z ich winy (bo praktycznie wszystko) w Polsce na czerwono to będzie się trzeba bić i wystąpić o chargeback. Bo jak dla mnie jest to niedostarczenie usługi.
Dokładnie, najgorsze jest to że z nimi niema kontaktu, żadnych odpowiedzi a chciałbym wiedzieć czy to będzie działać czy nie. Zostało mi trochę kWh, i tak dobrze na tym wyjdę nawet jak je utrace ale nie o to chodzi
 

adianqo

Nowy na Forum
słabo, mam 170kwh do 19 września i się zastanawiam... A najgorsze jest to że nie odpowiadają na pytania emailowe, na infolini nic się człowiek nie dowie (a telefony do nich kosztują..). Miałem problem z fakturą i go rozwiązali po 2 tygodniach, w tym czasie miałem konto zablokowane (dobrze że jedno z 2).
Tez mam pakiet kupiony, co zrobić?
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Tez mam pakiet kupiony, co zrobić?
Też zrób zgłoszenie z aplikacji i/lub dzwoń. Im więcej będą mieli zgłoszeń tym większa szansa że to ogarną.
 
Top