BMW i3 120Ah 2019r - super stan 101k km, Warszawa, biały

Wasp

Posiadacz elektryka
@camilos a napiszesz coś więcej z punktu widzenia użytkownika o tych potencjalnych problemach z silnikiem, samym jego montażem i kompresorem?

Czy to są rzeczy, które jakoś weryfikowałeś przed zakupem ? I czy w tym aucie były wymieniane na gwarancji?
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Nie weryfikowałem takich rzeczy. Nic nie szumi, nie buczy, więc jeżdżę.
Możemy pojechać do ASO. Ja się chętnie dowiem, co w tym samochodzie było wymieniane.
Z ciekawości. Jak uda się Tobie sprzedać Beemke to nastepne ICE bierzesz czy inny elektryk?
 

PawelGDZ

Posiadacz elektryka
historia.png
wyposazenie.png



jak widać, serwis nie zgłosił żadnej naprawy, dziwna sprawa z tą historią, wygląda na to, jakby na serwisie ktoś się pomylił i złą datę ręczni wpisał, bo masz 2x serwis taki sam na tym samym przebiegu ale jeden wpisany ręcznie a drugi przy użyciu testera diagnostycznego
 

Gingol

Fachowiec
Zastanawia mnie co się działo od 11.2022 w kontekście serwisowania tego pojazdu, napiszesz coś więcej, masz wiedzę w tym temacie? Sprawdzałeś kondycję baterii (w i3 z tego co pamiętam był prosty patent na sprawdzenie kondycji procentowej baterii)? Poszukuję i3 jako drugie auto dla Żony. Martwi mnie trochę przebieg, planowany to 15k rocznie, więc ciekawe ile taka i3 jeszcze by "pociągnęła".
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zastanawia mnie co się działo od 11.2022 w kontekście serwisowania tego pojazdu, napiszesz coś więcej, masz wiedzę w tym temacie? Sprawdzałeś kondycję baterii (w i3 z tego co pamiętam był prosty patent na sprawdzenie kondycji procentowej baterii)? Poszukuję i3 jako drugie auto dla Żony. Martwi mnie trochę przebieg, planowany to 15k rocznie, więc ciekawe ile taka i3 jeszcze by "pociągnęła".
I3 z bateriami 94 i 120 maja degradacje po 5% przy przebiegach 100kkm… doskonale sobie radza.
 
Top