Byd Atto2

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Przy takiej bryle auta i jak piszesz, dynamicznej jeździe wynik baaaardzo niski aż niewiarygodny.
Jeżdżę Leafem 40kWh. Auto niskie, z mniejszą baterią - pewnie lżejsze.
Zużycie 13,0...13,1 kWh pokazuje mi dopiero od tygodnia jak temperatura doszła do 17-20'C.
Ale to przy jeździe ekonomicznej po mieście. Przy dynamicznej od razu leci w górę.
 

sebsek

Posiadacz elektryka
Jeżdżę Leafem 40kWh. Auto niskie, z mniejszą baterią - pewnie lżejsze.
Zużycie 13,0...13,1 kWh pokazuje mi dopiero od tygodnia jak temperatura doszła do 17-20'C.
Ale to przy jeździe ekonomicznej po mieście. Przy dynamicznej od razu leci w górę.
To jednak trochę inna generacja konstrukcji silników. Kolega jezdzi ID.7 i po mieście bez problemu osiąga 12kWh, a to jednak wielkie auto.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
To jednak trochę inna generacja konstrukcji silników. Kolega jezdzi ID.7 i po mieście bez problemu osiąga 12kWh, a to jednak wielkie auto.
Mój e208 za ostatnie 4000 km pokazuje 12,5 kWh / 100 km.
 
Top