jarqu

Posiadacz elektryka
Nie, Leapmotor T03 to segment A, mniejsze auto.

Jednej osobie nie zrobi to różnicy, ale jeśli ma Pan dzieci, to różnica będzie kolosalna.

Jeśli obydwa samochody będą w tej samej cenie, to Dolphin Surf będzie lepszym wyborem. Chociaż obydwa auta mają swoje charakterystyczne, hm, chińskie wady. Nie ma ich Hyundai Inster, nie licząc może drobnostek i ostatniej afery z ICCU.
a jakie to wady, ma Pan redaktor na myśli? :)
 

jarqu

Posiadacz elektryka
wersja boost wydaje sie spoko, duża bateria największy zasięg nie rozumiem tylko dlaczego podgrzewanie fotela u większości marek (opel peugeot hyundai i jak widać byd) to jakaś premium opcja albo wymagane najwyższe wyposażenie albo specjalny pakiet zimowy...
w elektrykach podgrzewanie siedzeń to powinien być standard aby mniej używać mocnego ogrzewania kabiny
 
Last edited:

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Hmmm, tytuły dzisiejszych informacji prasowych:
  • Nissan Micra - Zupełnie nowy, elektryczny Nissan MICRA wywoła uśmiech na Twojej twarzy
  • BYD Dolphin Surf - BYD wprowadza na rynek europejski DOLPHIN SURF Elektryczny i nowoczesny model dający radość
Z Nissanem się zgadzam, z BYD-em niezupełnie :)
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Swoją drogą: bardzo miło jest słuchać, że ludzie mówią o przeciekach na temat ceny i wszyscy posługują się terminem z Elektrowozu: "osiemdziesiąt coś" :) https://elektrowoz.pl/auta/byd-dolp...osiemdziesiat-cos-tysiecy-w-podstawie-plotki/

Niestety, moja intuicja zaczyna mi podpowiadać, że ten przeciek nie jest wiarygodny i że będzie drożej, w okolicy 100 000 złotych.

Ceny, które podał mi Czytelnik, różnią się o 300 złotych od tego, co widzę w ostatecznym dokumencie :)

Nie mogę natomiast znaleźć informacji o cenie wersji Comfort, którą dziś jeździłem. Spodziewam się, że intuicja (powyżej) dobrze mi podpowiadała ;)
 

LPGczyEV

Nowy na Forum
w elektrykach podgrzewanie siedzeń to powinien być standard aby mniej używać mocnego ogrzewania kabiny
my, kierowcy BEV to wiemy. ale producenci tak pakietują dodatki że głowa boli. chyba tylko Opel pozwala na pełny pakiet zimowy w najtańszej wersji, w normalnej cenie. najczesciej trzeba brać max wersje i jeszcze za to dopłacic, patrz R5 czy e-c3
 
Top