Ev3

Pionier e-mobilności
Tak pytam na poważnie ponieważ jeszcze nigdy nie przeczytałem w instrukcji obsługi samochodu aby ustawiona wartość klimatyzacji odpowiadała wartości °C
Ale to jest inny temat.
Ja pytałem o nastawy w temperaturze (czyli automat), a nie o to czy wiernie i prawidłowo coś tam mierzy.
Tylko żeby w ogóle mierzył.
 

Nolte

Zadomawiam się
Ale to jest inny temat.
Ja pytałem o nastawy w temperaturze (czyli automat), a nie o to czy wiernie i prawidłowo coś tam mierzy.
Tylko żeby w ogóle mierzył.
W każdej recenzji Surfa (oraz w instrukcji) masz informację że klima jest manualna.
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
W każdej recenzji Surfa (oraz w instrukcji) masz informację że klima jest manualna.
Wiem.
I to nie jest plus.

Ale już w kilku recenzjach wspominano, że BYD zbierał uwagi od recenzentów i obiecali to m. in. poprawić.
I na to liczę, byłby to duży plus.

Bo właśnie się zastanawiam, że lepiej chyba byłoby wziąć Atto 2 w wersji Active, zamiast Surfa w wersji Boost.

Niby jest 20 tys więcej, ale dochodzi klima automatyczna z pompą ciepła, światła LED, auto dużo większe, lepiej wykonane, więc można go spokojnie używać awaryjnie jako pierwszego.....

Pytanie czy mi wejdzie do garażu razem z Ioniqiem....
 

nabrU

Moderator

Ev3

Pionier e-mobilności
A to samochód nie może stać poza garażem? :p
W upały nie bardzo.
Zresztą gniazdo siły do ładowania jest w garażu.

Więc niby może, ale jest to niepraktyczne.
Zwłaszcza, że już Smart sobie przed garażem stoi.

W każdym razie Dacia wchodzi razem z Ioniqiem, Sufrt też wejdzie, ale czy 30 cm większy Atto to musiałbym pomierzyć.
 

nabrU

Moderator
U mnie żaden nigdy nie stał w garażu ;), bo i garaż mały i motocykl tam stoi i e-bike i jakieś różne graty. A i EVSE mam na zewnątrz garażu...
 
Top