Niech sobie badają na własny koszt.Wiadomo że na początku będzie badany rynek.
To absolutnie nie ma znaczenia gdzie ten samochód jest produkowany czy kto jest faktycznym właścicielem marki. Volvo jest przez przeciętnego zjadacza chleba postrzegane jako znana marka europejska, mające dobrą historię i mnóstwo salonów w całej Europie. BYD tego nie ma i sytuacja jest totalnie inna.EX30 tez kupiles za 100k PLN?
Przecież nawet jakby były za 100tys. to byś pisał to samo - za duże ryzyko, można wydać 100tys. na auto bez serwisów i części.Niech sobie badają na własny koszt.
Np. zaczynając od 100 tys zamiast 190.
EX30 tez kupiles za 100k PLN?
To by sie zgadzało skoro volvo nie chciało zejść do 100k tylko przerzucic ryzyko na kupujacego 😀 standard u chińczyków jak widać 🙂Mnie zastanawia brak Atto w ofercie, a to mniejszy i pewnie tańszy od Seal U SUV.
A pamięta ktoś jakie ceny i rabaty miała Tesla po wejściu na polski rynek?
Moim zdaniem trzeba się cieszyć, że jest konkurencja. Nie wszyscy też kupią / kupują Teslę. A jak się komuś chińskie EV nie podobają, zawsze można poczekać na Izerę. Ta na pewno będzie tańsza i lepsza od wszystkich EV i od razu będzie miała po kilku dealerów w każdym województwie
Z Ex'a to chyba tylko forumowy nick został, bo w końcu do kupna chyba nie doszło...
A serwisów nie będzie, bo i po co, skoro to będzie auto niepsujące się.Ta na pewno będzie tańsza i lepsza od wszystkich EV i od razu będzie miała po kilku dealerów w każdym województwie
No właśnie nie kupiłem, z tego samego powodu.EX30 tez kupiles za 100k PLN?