Ceny TMY w Niemczech

elektryk

Pionier e-mobilności
Na jesień i zime, zawsze spadała sprzedaż, stąd wyprzedaże rocznika. Chodzą słuchy o możliwej produkcji 3 w Berlinie, tylko kiedy to będzie? Aktualnie trwa rozbudowa z wielkimi problemami przez ekologów.
Sprzedaż samochodów jest sezonowa i zazwyczaj najgorsza jest w Q1, a najlepsza w Q4.

Składa się na to wiele czynników, m.in. optymalizacje podatkowe z końcem roku firm oraz chęć pozbycia się przez dealerów starego rocznika pod koniec roku + ludzie lubią sobie sprawić prezent na święta.
 

inter

Pionier e-mobilności
Sprzedaż samochodów jest sezonowa i zazwyczaj najgorsza jest w Q1, a najlepsza w Q4.

Składa się na to wiele czynników, m.in. optymalizacje podatkowe z końcem roku firm oraz chęć pozbycia się przez dealerów starego rocznika pod koniec roku + ludzie lubią sobie sprawić prezent na święta.
Wyprzedaż roczników w IVQ ratuje sprzedaż. Ale generalnie tesli to nie dotyczy. Możliwe że nowy dyrektor zmienia strategię. Sam sie zastanawiam co będzie za 3-4 miesiące.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Wyprzedaż roczników w IVQ ratuje sprzedaż. Ale generalnie tesli to nie dotyczy. Możliwe że nowy dyrektor zmienia strategię. Sam sie zastanawiam co będzie za 3-4 miesiące.
Teslę też dotyczy, ale tego tak bardzo nie widać bo mają duże wzrosty rok do roku, ale tutaj to chyba można dostrzec patrząc na pojedynczy rok w słupku są rozbite kwartały:
 

inter

Pionier e-mobilności
No własnie, one zniknęły dokładnie w poniedzialek, na 1000%, dziwię się, że w internecie cisza. Mało tego , w invertory jest drożej o 1000 Euro !!! Oznacza to, że u nas taniej o ok. 25 tys zł. Nie wierzę, że to się utrzyma. Takie mam wnioski z tej analizy. Dodatkowo złotówka poleciała na łeb na szyję...
Na forum niemieckim cisza, przeglądając kupowali ze zniżką 4090 euro.
1694107404054.png
 

nabrU

Moderator
zaczęli współpracować z influencerami typu Car Wow, którzy dostali wcześniejszy dostęp do Highlanda, także zmienia się ich podejście.
Serwis CarWow zajmuje się skupem i sprzedażą samochodów. Filmiki Matta na YT są dość ubocznym biznesem.


 

elektryk

Pionier e-mobilności
Serwis CarWow zajmuje się skupem i sprzedażą samochodów. Filmiki Matta na YT są dość ubocznym biznesem.


Jasne, ale liczy się zasięg - a tutaj jest on milionowy i trafia do szerokiego grona osób, nie tylko "early adopterów".

Byłem zdziwiony, że m.in. Car Wow i Fully Charged dostali wcześniej samochody do obejrzenia i jazdy, Tesla zazwyczaj prezentacje robiła na eventach i większa grupa zaproszonych osób miała równoczesny dostęp, a tutaj takie wyróżnienie. Bjorna np. nie zaprosili bo wg mnie on ma zbyt hermetyczną widownię, która i tak doskonale Teslę zna i śledzi.

No ale to chyba dobra zmiana dla nich pod kątem tego, że zyskują lewar na influencerów - dla nich unikalny kontent opublikowany przed innymi to ważna rzecz, więc będą bardziej "ostrożni" w swoich recenzjach, żeby nie stracić przychylności producenta - tak to działa w całej branży i jak widać nawet Tesli to nie ominie.
 
Top