Ciekawy wywiad z założycielem GreenWay podczas New Mobility Congress

elektryk

Pionier e-mobilności

Ciekawostki:
- GreenWay zatrudnia około 200 osób (to wg mnie dużo względem skali działalności, trochę tłumaczy ich wysokie ceny)
- Mają już 1500 ładowarek, Polska największym rynkiem
- Od wyboru lokalizacji do uruchomienia ładowarki - 2 lata (wcześniej było 6 miesięcy)
- Aktualnie 400 aktywnych projektów
- Głównym problemem są przyłącza, brak transparentności procesu i systemu, czas trwania ping-ponga
- Przy drogach szybkiego ruchu nie ma dostępnych wysokich mocy przyłączeniowych - to tłumaczy, czemu nie ma Hubów przy ekspresówkach/autostradach i są jedynie pojedyncze ładowarki
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
- Przy drogach szybkiego ruchu nie ma dostępnych wysokich mocy przyłączeniowych - to tłumaczy, czemu nie ma Hubów przy ekspresówkach/autostradach i są jedynie pojedyncze ładowarki
Ostatnio zastanawiałem się czy w przypadku obecnie projektowanych dróg kwestie mocy przyłączy do MOPów są brane pod uwagę.
 
Top