CO BYM DODAŁ, w Tesli (kopiujesz dodajesz wklejasz)

Bronek

Pionier e-mobilności
Co Cyryl to Metody. To jak "mieszanka studencka" każdy tam znajdzie i to co lubi i to czego nie trawi.
Chodzi o ile o cokolwiek chodzi, aby pokazać jakie mamy różne oczekiwania
 

sd tosia

Posiadacz elektryka
1. Tempomat niezależny od zasłonięcia kamer.
2. Wajhy kierunkowskazów (tam gdzie nie ma)
3. Elektryczny frunk
4. Bagażnik otwierany na ruch nogą
5. Zasłona okna dachowego
6. w tesla x podlokietniki w fotelach w drugim rzedzie
7. w tesla x podnozek w drugim rzedzie
8. w M3 lepsze wyciszenie
9.W TM3 dziurę na narty jak się złoży podłokietnik w tylnym siedzeniu (jak w większości sedanów)
10. Skrętną tylną oś we wszystkich teslach
11. Widok 360 z kamer
12. Automatyczne hamowanie w przypadku gdy tesla vision widzi, że najadę na przeszkodę
13. Trójkąty ostrzegawcze w lusterkach i wibracje w kierownicy przy zmianie pasa ruchu i wykryciu innego pojazdu
14. Lepszy układ kierowniczy (tak zwany active steering), przy dużych prędkościach kierownica inaczej reaguje na ruch niż przy małych prędkościach
15. Normalne drzwi z ramkami zamiast bezramkowych
16. V2X co by wykorzystać jako magazyn energii dla domu
17. zasłony tylnych okien bocznych
18. Infotiment w Xie jak w Trójce
19. Osłony p słoneczne w Xie takie aby mogły zasłaniać boczne szyby
20, Wszystkim życzę powrotu czujników, radaru i summona takiego chociaz jaki byl 3 lata temu
21. wycieraczkę tylnej szyby
22. Inne nadwozia - na pewno tm3 kombi, tm3 CC
 

ypl

Pionier e-mobilności
Trochę lipna ta powiększająca się lista, bo jak się z czymś nie zgadzam, to i tak powinienem przekleić?
W sumie racja, to może jednak zróbmy tę zabawę od początku, niech każdy wrzuca 5 rzeczy tak zwanych must have dla niego czyli bez czego nie potrafi żyć
5 rzeczy nice to have, czyli mogę bez tego żyć ale fajnie byłoby to mieć
 

ypl

Pionier e-mobilności
Must have:
1. Skrętna tylna oś
2. Lepszy układ kierowniczy, inaczej reaguje przy dużych prędkościach inaczej przy małych, dobrym przykładem jest active steering w bmw
3. Widok 360 z kamer
4. Headup display, projekcyjny na szybie
5. Wibracje w kierownicy i trójkącik w lusterku przy zmianie pasa ruchu i wykryciu innego auta

Nice to have:
1. Automatyczne hamowanie auta jak tesla vision widzi, że wjadę w przeszkodę (zakładam, że kiedyś to będzie działać dobrze, jeżeli nie to powrót czujników)
2. Normalne drzwi zamiast bezramkowych
3. Lepsze wiciszenie
4. Elektryczny frunk
5. Soft close - domykanie drzwi
 
Last edited:

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
1. Tempomat niezależny od zasłonięcia kamer.
2. Wajhy kierunkowskazów (tam gdzie nie ma)
3. Elektryczny frunk
4. Bagażnik otwierany na ruch nogą
5. Zasłona okna dachowego
6. w tesla x podlokietniki w fotelach w drugim rzedzie
7. w tesla x podnozek w drugim rzedzie
8. w M3 lepsze wyciszenie
9.W TM3 dziurę na narty jak się złoży podłokietnik w tylnym siedzeniu (jak w większości sedanów)
10. Skrętną tylną oś we wszystkich teslach
11. Widok 360 z kamer
12. Automatyczne hamowanie w przypadku gdy tesla vision widzi, że najadę na przeszkodę
13. Trójkąty ostrzegawcze w lusterkach i wibracje w kierownicy przy zmianie pasa ruchu i wykryciu innego pojazdu
14. Lepszy układ kierowniczy (tak zwany active steering), przy dużych prędkościach kierownica inaczej reaguje na ruch niż przy małych prędkościach
15. Normalne drzwi z ramkami zamiast bezramkowych
16. V2X co by wykorzystać jako magazyn energii dla domu
17. zasłony tylnych okien bocznych
18. Infotiment w Xie jak w Trójce
19. Osłony p słoneczne w Xie takie aby mogły zasłaniać boczne szyby
20, Wszystkim życzę powrotu czujników, radaru i summona takiego chociaz jaki byl 3 lata temu
21. wycieraczkę tylnej szyby
22. Inne nadwozia - na pewno tm3 kombi, tm3 CC
23. prawidłowo działające czujniki wycieraczek lub chociaż opcja zaprogramowania lewego pokrętła kierownicy do sterowania ich prędkością (jak np. ustawień temperatury)
24. Prawidłowo działające czujniki świateł drogowych w kontekście wyłączania za autem przed nami.
 

ypl

Pionier e-mobilności
23. prawidłowo działające czujniki wycieraczek lub chociaż opcja zaprogramowania lewego pokrętła kierownicy do sterowania ich prędkością (jak np. ustawień temperatury)
24. Prawidłowo działające czujniki świateł drogowych w kontekście wyłączania za autem przed nami.
Lewe pokrętło steruje prędkością wycieraczek, włączasz wycieraczkę przyciskiem i wtedy rolka wychylona w lewo lub rolka wychylona w prawo reguluje tempo pracy wycieraczek.
 
Top