Bronek
Pionier e-mobilności
Nie muszę, sprawy serwisowe załatwiam aplikacją. Samochody kupiłem via internet. W jakiej sprawie mam rozmawiać? Zakupu? To nie Diler.
Serwisu? Nie potrzebuje. Do tej pory jakoś się udawało dodzwonić, miodu nie ma ale to było w sprawie dostaw. Serwis mi nie potrzebny. Jak na razie na cztery lata kontakt był nawet sprawny. Nie zawsze wszystko na 100% ale w porównaniu z innymi lepszy. Bo wszystko za darmo bez serwisów. Usterki załatwione, gwarancyjnych durnych przeglądów i wymian nie ma i tym samym zdzierania kasy.
Do tego moje wszystkie spore przeróbki i ingerencja nawet w komputer nie pozbawiły mnie gwarancji.
Gdzie w innych Markach nawet maski.niekiedy nie można podnieść.
Od tych spraw jest aplikacja i strona konta. Kupując akceptujesz pewną umowę. Tu nikt nie ściemnia, to jak przy czujnikach. Lament ale kliknęli "zgoda, bioręc bez nich ....
Potem płacz.. Normalka w naszym kraju. Oduczyliśmy się odpowiedzialności, ktoś ma to za nas zrobić
Nie wiem, czy nie próbujesz łyżką swojego dziegciu popsuć komuś beczkę zadowolenia?
Tobie się coś nie udało,... To nie diler? Zamówiłeś przecież internet i nie potrafisz sobie z tym poradzić? Lub pogodzić się z tym, że w umowie możesz być stratny?
Niestety w tych przypadkach trudno o interwencję ale spróbuj do, Holandii nasi i tak nie mają uprawnień. To nie są dilerzy marki w znanym nam pojęciu.
Do komunikacji niezbędnej służy apk i czat. Telefon powinien, ale jest jak jest mamy jeden zapracowany serwis . Można dzwonić do innych w EU,. To kompletnie nie umniejsza zalet produktu. Ty nie masz a już wiesz lepiej, bo próbujesz wybrnąć z sytuacji w którą sam się wpakowales a winę zwalić na innych.
Serwisu? Nie potrzebuje. Do tej pory jakoś się udawało dodzwonić, miodu nie ma ale to było w sprawie dostaw. Serwis mi nie potrzebny. Jak na razie na cztery lata kontakt był nawet sprawny. Nie zawsze wszystko na 100% ale w porównaniu z innymi lepszy. Bo wszystko za darmo bez serwisów. Usterki załatwione, gwarancyjnych durnych przeglądów i wymian nie ma i tym samym zdzierania kasy.
Do tego moje wszystkie spore przeróbki i ingerencja nawet w komputer nie pozbawiły mnie gwarancji.
Gdzie w innych Markach nawet maski.niekiedy nie można podnieść.
Od tych spraw jest aplikacja i strona konta. Kupując akceptujesz pewną umowę. Tu nikt nie ściemnia, to jak przy czujnikach. Lament ale kliknęli "zgoda, bioręc bez nich ....
Potem płacz.. Normalka w naszym kraju. Oduczyliśmy się odpowiedzialności, ktoś ma to za nas zrobić
Nie wiem, czy nie próbujesz łyżką swojego dziegciu popsuć komuś beczkę zadowolenia?
Tobie się coś nie udało,... To nie diler? Zamówiłeś przecież internet i nie potrafisz sobie z tym poradzić? Lub pogodzić się z tym, że w umowie możesz być stratny?
Niestety w tych przypadkach trudno o interwencję ale spróbuj do, Holandii nasi i tak nie mają uprawnień. To nie są dilerzy marki w znanym nam pojęciu.
Do komunikacji niezbędnej służy apk i czat. Telefon powinien, ale jest jak jest mamy jeden zapracowany serwis . Można dzwonić do innych w EU,. To kompletnie nie umniejsza zalet produktu. Ty nie masz a już wiesz lepiej, bo próbujesz wybrnąć z sytuacji w którą sam się wpakowales a winę zwalić na innych.
Last edited: