czy ktoś w forumowiczów ma doświadczenia z użytkowania TM3 gdy SOH baterii spada poniżej 80%

krzyss

Pionier e-mobilności
Mi sie wydaje ze ta degradacja nie powinna juz tak szybko spadac.
Do jazdy 150km to bedzie fajne wygodne auto.
Tesla zrobi problem jak wykryje uszkodzenie pakietu, do czasu jak bateria bedzie miala slaby zasieg bedzie jezdzic.

Chyba nikt nie mial jeszcze tesli z taka degradacja, bo zazwyczaj byla to wina uszkodzenia pakietu.
Kupujesz tanio, trzeba sie liczyc z problemami. Dokladajac 50kzl mozesz miec auto z bateria na gwarancji, ale to prawie 40% wiecej :)
 

ArturEV

Zadomawiam się
Moim zdaniem powinieneś siebie spytać, czy możesz przyjąć na klatę 30k PLN za ewentualną wymianę baterii.
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Początkowo skłaniałem się ku Leafowi i innym tanim elektrykom, ale Tesla cenowo zaczyna zbliżać się do poziomu Leafa. Dzięki za link dotyczący kosztów wymiany baterii — nie wygląda to tak źle, szczególnie jeśli wymienimy baterię, zanim BMS się podda, i wykorzystamy ją jako magazyn energii do PV.
 
Top