Witam
Czy miał ktoś problemy z zacinającym się kablem lub nie wystartowaniem ładowania?
Odpowiedzialny za to jest jeden z silniczków w gnieździe ładowania.
Jego wymiana w BMW kosztuje ponad 2000 razem z silniczkiem.
Jeśli ktoś miał lub ma lub zaczyna się u niego ten problem zapraszam do kontaktu.
Ja już swoim BMWI3 60Ah zrobiłem 185 000 km i bardzo mało miałem awarii:
1x drążek stabilizacyjny
1x zacięcie kabla
Samochód fajny i bezproblemowy. Jeżdżę od 8 lat
Pozdrawiam
Czy miał ktoś problemy z zacinającym się kablem lub nie wystartowaniem ładowania?
Odpowiedzialny za to jest jeden z silniczków w gnieździe ładowania.
Jego wymiana w BMW kosztuje ponad 2000 razem z silniczkiem.
Jeśli ktoś miał lub ma lub zaczyna się u niego ten problem zapraszam do kontaktu.
Ja już swoim BMWI3 60Ah zrobiłem 185 000 km i bardzo mało miałem awarii:
1x drążek stabilizacyjny
1x zacięcie kabla
Samochód fajny i bezproblemowy. Jeżdżę od 8 lat
Pozdrawiam