kborzy

Zadomawiam się
Dzień dobry,

Pierwszy raz będę brał taki leasing i ciężko mi określić czy oferta jest opłacalna.
Mam propozycję wynajmu nowego pojazdu w w wysokości 1300 brutto z assistance (i samochodem zastępczym) i serwisem , bez wkładu własnego na okres 2 lat. Do tych opłat dojdzie jeszcze ubezpieczenie.
Warunek taki, że na pojazd będzie brana dotacja ale to firma leasingowa bierze te dotację. Wartość ofertowa auta 130 tys. zł brutto. Auto chcę oddać na koniec umowy.

Specjalnie nie podaje marki auta czy firmy leasingowej , bo nie jest to aż takie konieczne.
Patrząc na parametry takie jak cena auta a cena czynszu miesięcznego jak ocenianie czy to dobry stosunek ?

Czy możecie się podzielić swoimi doświadczeniami, jaki poziom raty bruttop przy danej cenie auta udało się wam osiągnąć w wynajmie długoterminowym?
 

Grzechu

Zadomawiam się
Czyli nie przeczytałeś poprzedniego posta.
Niepotrzebnie się produkuję, jak nie czytasz....

HINT: Inne warianty tj. inne wpłaty końcowe. a nie ilość lat.
czytam, czytam, ale mamy inne podejście do używania auta i inne potrzeby.

Audi Q6: 1518 netto (wartośc auta 270k)
Renault R5: 1597 netto (wartość auta 140k)
w obu przypadkach wpłacam 30k netto (dofinansowanie) i najem na 2 lata

Czym wolisz jezdzić?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
czytam, czytam, ale mamy inne podejście do używania auta i inne potrzeby.

Audi Q6: 1518 netto (wartośc auta 270k)
Renault R5: 1597 netto (wartość auta 140k)
w obu przypadkach wpłacam 30k netto (dofinansowanie) i najem na 2 lata
W przypadku Renault podałeś leasing i to na 3 lata.
Co podałeś w przypadku Audi nie wiadomo, bo mają przynajmniej kilka opcji, więc mogłeś podać jakąkolwiek.

Żeby coś w ten sposób porównać, to parametry muszą być identyczne, inaczej porównanie nie ma sensu.
 

Grzechu

Zadomawiam się
W przypadku Renault podałeś leasing i to na 3 lata.
Co podałeś w przypadku Audi nie wiadomo, bo mają przynajmniej kilka opcji, więc mogłeś podać jakąkolwiek.

Żeby coś w ten sposób porównać, to parametry muszą być identyczne, inaczej porównanie nie ma sensu.
jasne, kurde, przepraszam, nie zwróciłem uwagi, prosiłem ich o 2 lata, a przysłali na 3 lata ...
 

Grzechu

Zadomawiam się
Koniecznie dopytaj, czy nie mają opcji z wyższym wykupem na koniec, a więc niższą ratą...
kurde, sam sie dziwie, jak ja tego nie zauwazylem, jeszcze raz przepraszam :) .. dzwoni handlowiec, rozmawiamy o 2 latach, a przysyła na 3 ;) i te 36 jeszcze małą cienka czcionka ;)
ale jakby nie patrzeć to dziś nowy Ioniq i Q6 wychodzą spoko, Tavascan też spoko. Elektryk ma byc głównie na miasto i zakupy :) wiec mi nawet mniejsze auto wystarczy, czekam jeszcze na ofertę e-2008 :). Może na koneic wrzuce wszystko na forum.

a na 2 lata jest jeszcze drożej :)
1748011111030.png



Vs Audi:
1748011183365.png


VS ioniq:
1748011230310.png


vs Peugeot:

1748011275136.png
 

Ev3

Pionier e-mobilności
a na 2 lata jest jeszcze drożej :)
No i masz odpowiedź skąd różnice - z wartości rezydualnej na koniec.

Co z tego że wynajmujesz o połowę tańsze auto, jak musisz pokryć procentowo dwa razy wyższą utratę wartości, czyli kwotowo podobnie....

Mówiłem że R5 jest drastycznie za drogie, więc sami wiedzą, że odsprzedaż będzie okupiona wysoką stratą.

Ale z kolei Hultaj i Audi, a już zwłaszcza Stellantis, IMO mocno przeszacowują tą wartość.
Ciekawe co zrobią z tymi autami za dwa lata.
Wezmą stratę na klatę?

Bo na pewno nie są w stanie sprzedać za tyle ile wycenili.
 
Top