eimi
Pionier e-mobilności
Czyli to są wielokrotnie te same samochody z różnym przebiegiem?To nie są osoby.
Te poniżej 30 rekordów są z 4 różnych aut:
- 2021 Model 3 E5CD, 48700, którego właściciel pisze "ładuję dziennie do 78%".
- 2021 Model 3 E5LD, 29200, którego właściciel radzi innemu użytkownikowi, by raczej ładował swojego LFP często, trzymał w okolicy 50%, a raz na tydzień, a nawet dwa do 100%. Twierdzi również, że gdyby wykorzystanie baterii Tesli do V2H w zakresie 40%-80% nie powinno wpłynąć znacząco na jej żywotność.
- 2023 Model Y Y5LD, 15600, którego nie pisze nic o ładowaniu swojego auta, ale za to zawodowo robi w Li-Ion.
- 2022 Model Y Y5LD, 82700, którego właściciel twierdzi, że ładuje do 90%-95% na AC, bo nie ładuje w domu.
Informacje o użytkownikach znalazłem w (pod)arkuszu "Ansewers".
Poszukiwania sprawiły, że odpowiedzi na te konkretne pytanie uważam za jeszcze mniej wartościowe.
Bardzo dziękuje za dotarcie do tych informacji. Czyli wychodzi na to że ten limit of charge w danych nie dość że jest bezużyteczną informacją to jeszcze wprowadza w błąd.